Jeg har købt en vare på Trendsales til 40 kr + porto. Jeg bliver oplyst at fordi det er en erhversannonce bliver der pålagt 6% handelsgebyr aom jeg som køber skal betale. Helt fint.
Bliver oplyst at porto er 50 kr. Også helt fint.
Jeg betaler så 95,?? kr og modtager så varen nu her.
Kan så se at porto kun er 36 kr? Ved godt at det kun er 14 kr det handler om, men det er mere princippet.
Men overser jeg en udgift ved forsendelsen?
Håber der er en der har et svar så jeg ikke får rodet mig ud i at "beskylde" sælger for at have "snydt" mig 
Synes foerst og fremmest aldrig du skulle have betalt handels-gebyret da det er saelgers udgift, hvis saelger vil have det daekket burde vedkommende have inkluderet det i prisen, men nok om det.
Der er en del saelgere der udover porto'en ogsaa vaelger at inkludere emballage, transport etc i porto-prisen, og det er altsaa ikke okay. Porto er porto!! og altsaa ikke emballage, saelgers loen, slitage paa sko og penge til benzin etc etc etc.
(det er noget andet paa ebay)
Jeg ville maaske ikke ligefrem skrive til saelger og sige at han/hun har snydt, men jeg ville skrive at du kan se der er en forskel paa de 14kr og at du gerne vil have dem retur
Anmeld