Hjælp tøser!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

467 visninger
8 svar
0 synes godt om
20. april 2011

ønskebørn74

Jeg er bange for at jeg har rigtig ægløsning... Og hvis de popper er der jo ingen at tage ud... Har i prøvet at det er sket, så der ikke var æg at tage ud???

Lene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

ønskebarn74 skriver:

Jeg er bange for at jeg har rigtig ægløsning... Og hvis de popper er der jo ingen at tage ud... Har i prøvet at det er sket, så der ikke var æg at tage ud???

Lene

Nej det har jeg ikke  Frygtede det samme, men de er SÅ sindssygt gode til at følge æggene nærmest på sekundet, så tror ik du skal være bange   Men ellers ring til dem hvis de har åbent? 

KNUS

Anmeld

20. april 2011

Lisbeth1985

ønskebarn74 skriver:

Lene

Skynd dig at ringe til klinikken!!

Ellers kan du jo tage en ægløsningstest..

for at det IKKE er din ægløsning..

Anmeld

20. april 2011

ønskebørn74

Lisbeth1985 skriver:

Skynd dig at ringe til klinikken!!

Ellers kan du jo tage en ægløsningstest..

for at det IKKE er din ægløsning..

OVITRELLE giver positiv test...

Anmeld

20. april 2011

Lisbeth1985

ønskebarn74 skriver:

OVITRELLE giver positiv test...

Og den tog du igår eller?

Anmeld

20. april 2011

ønskebørn74

Lisbeth1985 skriver:

Og den tog du igår eller?

ja kl. 22.30... for at modne ægene...

Anmeld

20. april 2011

Lisbeth1985

ønskebarn74 skriver:

ja kl. 22.30... for at modne ægene...

Hmm.. Så duer ægløsningstest jo ikke, det kan jeg godt se..

Har du ringet til klinikken?

Anmeld

20. april 2011

Nessie

ønskebarn74 skriver:

Lene

De styrer det hele med hormonerne. Har aldrig hørt om, at man skulle få ægløsning, når man er i gang med behandling.

Jeg har fået 3 hormonbehandlinger og 5 ægoplægninger, og det var kun ved de sidste fryseæg, at jeg "snød" og fik ægløsning en dag for tidligt, men dér fulgte de min naturlige cyklus, og jeg fik ingen hormoner. Måneden efter blev det igen på hormoner, og så kørte det lige efter bogen.

Men hvis du er meget nervøs, så skynd dig at ringe til dem

Held og lykke med udtagningen

Anmeld

20. april 2011

nielsen80

Kan huske jeg havde nøjagtig samme frygt. Klinikken sagde dog, at næsesprayen holdt den tilbage. Ved du ikke har fået næsespray denne gang, men var der ikke et andet hormon du skulle tage netop for at undgå det?

Synes ligesom de andre du skal ringe hvis du er usikker. Det jo ikke sjovt at gå med de tanker. Håber på det bedste for dig - efter den omgang du har været igennem, må det simpelthen bare være din tur!!!!! FANDME!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.