Prisen på hjælpere til bryllup?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

658 visninger
8 svar
0 synes godt om
20. april 2011

Seker

Ja som over skriften lyder, er jeg lidt i tvivl om hvad jeg skal give til dem som hjælper til vores bryllup.

Vi har mine 4 kusiner i alderen 14-19 år som skal stå i køkkenet.

1 stedbror (30 år) som skal være fotograf under hele brylluppet.

Hvad ville være rimeligt at give de enkelte. Har selv ingen ide det, så håber der er nogen der kan komme med et forslag:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2011

Mette+Mathias

Dem som skal stå i køkkenet ville jeg give 100 kr i timen, og så runde op, så det måske blev 110-120 i timen.

Fotografen er sværere, han er vel også deltager? Skal i selv betale for print/fremkaldelse af billeder? Hvis han deltager og i selv printer, så ville jeg max give 1000 kr. - måske ville jeg give en ting/gavekort i stedet.

Anmeld

20. april 2011

samantha1986

Seker skriver:

Ja som over skriften lyder, er jeg lidt i tvivl om hvad jeg skal give til dem som hjælper til vores bryllup.

Vi har mine 4 kusiner i alderen 14-19 år som skal stå i køkkenet.

1 stedbror (30 år) som skal være fotograf under hele brylluppet.

Hvad ville være rimeligt at give de enkelte. Har selv ingen ide det, så håber der er nogen der kan komme med et forslag:-)

Altså pigerne ville jeg nok sige 100 kr i timen til hver. I hvert fald til de ældste.

jeg har tidligere hjulpet min mor når hun har skulle lave mad til fester, og jeg fik 100 kr i timen.

Hvad ang fotografen så aftal en pris med ham

Anmeld

20. april 2011

Sakris

Da jeg var den alder, og serverede til barnedåb/ runde fødselsdage og konfirmationer hos familiens venner, fik jeg for det meste 5-600 kr. Følte mig så rigt bagefter. Haha..... Det svarer nok til ca. 80-100 kr i timen.

Anmeld

21. april 2011

Betteisen

100,- i timen til nogen som måske aldrig har stået i et køken før synes jeg er for meget. Jeg kender til flere der ofte er hjælpere til bryllup ect (modne kvinder) og de tager 100,-/timen.

Synes 75 er mere passende

Fotografen har jeg ingen idé om hvad skal have

Anmeld

21. april 2011

Nadia&Daniel

Vi gav 100.- i timen - men de var også alle over 18 år.. Fotografen var min svigerfar, så han ville ikke have noget...

Anmeld

21. april 2011

Persille83

Under 18 ville jeg give 100 kr. Vi skal holde barnedåb til juni og der får damerne 125 kr i timen.

Anmeld

21. april 2011

otlitrom

minimum 100 kr vil jeg sige. Det er hårdt arbejde at gå i et køkken en hel aften/nat (alt efter, hvor længe de skal være der, men et bryllup kan godt trække ud, og inden der er ryddet op kan kl sagtens blive mange...)

Ang. fotograf, så ved jeg ikke...

Anmeld

21. april 2011

Sofia

Jeg fik som regel 100 kr. i timen, når jeg hjalp i køkkenet.. hvis ikke det bliver at lige timeantal, så synes jeg du skal runde op

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.