Billeder af mor og barn??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

525 visninger
6 svar
0 synes godt om
28. oktober 2008

MorCamilla

Hejsa til alle jer skønne kvinder...

Mikkel og jeg vil give Kasper en billed serie med måske 3-5 billeder af os i julegave.. Men har ikke så meget ide om hvordan vi skal sidde på billederne, da de jo helst skal være forskellige.. Er der nogle af jer der har fået lavet sådan en serie jeg evt må se?? 60.png

Knus fra Camilla.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2008

Stumpen

Vil du til en fotograf eller hvordan?
Jeg har ikke selv fået lavet en.. Men sidder og tænker på at med en malerstige, som man kan sidde overskrævs (staves ) på vil I kunne lave mange forskellige opstillinger med..

Anmeld

28. oktober 2008

moniquesmor

der er mange måder og fotografen har sikker en masse ide

Anmeld

28. oktober 2008

Becks

MorCamilla skriver:

Hejsa til alle jer skønne kvinder...

Mikkel og jeg vil give Kasper en billed serie med måske 3-5 billeder af os i julegave.. Men har ikke så meget ide om hvordan vi skal sidde på billederne, da de jo helst skal være forskellige.. Er der nogle af jer der har fået lavet sådan en serie jeg evt må se?? 60.png

Knus fra Camilla.

Hej søde...

Du kan gå til photocare og spørge dem, der fik min søster, nevø, svoger og jeg lavet en billedserie til vores mor... og han kom med mange gode ideer
Knus

Anmeld

28. oktober 2008

MorCamilla

Stumpen skriver:

Vil du til en fotograf eller hvordan?
Jeg har ikke selv fået lavet en.. Men sidder og tænker på at med en malerstige, som man kan sidde overskrævs (staves ) på vil I kunne lave mange forskellige opstillinger med..

Ja jeg vil til en fotograf og have det lavet, men han har bedt mig om selv at komme med nogle forslag til hvordan de skal se ud inden vi bestiller en tid...

Anmeld

28. oktober 2008

MorCamilla

Beck skriver:

Hej søde...

Du kan gå til photocare og spørge dem, der fik min søster, nevø, svoger og jeg lavet en billedserie til vores mor... og han kom med mange gode ideer
Knus

Mange tak for det, men det er ikke hos fotocare jeg skal have dem lavet, det er hos en fotograf her i byen...

Anmeld

28. oktober 2008

Becks

MorCamilla skriver:

Mange tak for det, men det er ikke hos fotocare jeg skal have dem lavet, det er hos en fotograf her i byen...

Okaj.... Men de plejer nu at have en masse gode ideer til hvordan i skal fremstå på billederne..

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.