Jeg er virkelig på rumpen, tror jeg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. april 2011

Lou87

Vidste slet ik du sku giftes ?? Herligt - TILLYKKE

Og krydser fingre for at din kjole kommer i tide
Er lige lidt nysgerrig hvis det er i orden () .. Hvordan kan det være du får den lavet i/fra Kina?? Er det ikke tisse dyrt også??

Og hvor er det dejligt og se som folk hjælper andre i nød

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2011

Rosa

AAAARGH!!! Jeg gjorde det!!! Jeg er netop hjemvendt fra Horsens og jeg har KØBT DEN PÅ DET FØRSTE OG  SIDSTE BILLEDE!!! 

Og hvad vender jeg hjem til???

En mail om at min første kjole er sendt fra Kina for flere dage siden og at hun bare har glemt at få track-and-trace-nummeret  WHAT??!!! Nu fatter jeg ingenting!!! Jeg har lige modtaget en mail om at den stadig var "in the making" og nu skriver hun så det her??? Det er bare ikke godt nok og jeg har skrevet til hende at hvis ikke den når frem i tide til mit bryllup sender jeg den retur. 

Anmeld

20. april 2011

Rosa

Hold da ferie hvor er der kommet mange svar!!! 

1000000000 tak til alle dem der har tilbudt at hjælpe, og tak til jer der bare har smidt et rosende eller trøstende ord - det går lige i mit brudehjerte 

Som I kan se i indlægget ovenfor sidder jeg lidt i saksen, men det skal nok gå... 

Anmeld

20. april 2011

Kløver

Rosa skriver:

Modtog en mail fra den dame som skulle sy min kjole (skal giftes om 10 dage). Jeg har betalt ekstra for at den skulle sendes med ekspresspost fra Kina og være fremme SENEST d.23. 

De har så åbenbart haft problemer med at skaffe den blonde der skal på, og derfor er min kjole stadig "in the making"  Dvs. at der skal ske mirakler for at min kjole når frem til brylluppet... Det er ALT for sent at løbe ud og leje en da de skal have langt mere tid til at rette den til her i sæsonen, så ikke engang de fine kjoler jeg prøvede på min polterabend er en mulighed... 

For dælan da, hvor jeg håber at hun når at få den frem alligevel. 

So much for a no stress wedding! 

nej hvor trels, håber meget for dig at kjolen kommer frem, og i får en fantastisk dag

Anmeld

20. april 2011

Rosa

Bavianis skriver:

Mega fed polter-abend idé

Jeg vidste slet ikke du skulle giftes! Stort tillykke med det, ih - håber du spammer os med billeder

Skal det foregå i DK eller i Sverige?

Her i Århus  Og tak!!! 

Anmeld

20. april 2011

Rosa

Tutter skriver:

Åh for søren

Sikken krise, håber de når det, eller at Melbek kan ordne det

Men bliver lige nødt til og sige "Hold nu kæft, hvor er du fantastiskIrriterendePisseHamrendeUretfærdigGude SMUK!!!!!!"

Hahaha, tusind tak - men som jeg altid siger, så har jeg bare et rigtig godt kamera - jeg ser slet ikke sådan der ud i virkeligheden! 

Anmeld

20. april 2011

Rosa

de-wett skriver:

hej. jeg kender en privat der kan sy kjoer ind. Hun syede min bryllupskjole ind på en eftermiddag. Så hvis det er må du lige lige til.

Hvor bor hun henne og hvad tager hun for det? 

Anmeld

20. april 2011

Rosa

Loa skriver:

Hvor er kjolen på billede nr.2 ellers bare fantastisk flot til dig!

Det er den jeg har købt idag 

Anmeld

20. april 2011

grinny

Ligemeget hvilken kjole du vælger så er du jo bare gudesmuk! Er det okay bare at være en lille smule misundelig?  hehe

Anmeld

20. april 2011

o1Mutte

Håber det hele løser sig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.