Hjælp mig med fyld ! ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

801 visninger
12 svar
0 synes godt om
20. april 2011

SD21

Hej skønne kagedamer

Jeg skal lave en kage til i morgen. Jeg vil lave en mørk chokolademousse og komme i, men jeg vil meget gerne have nogle gode idéer til hvad jeg ellers kan komme i Jeg plejer at bruge hindbær, men jeg synes bare efterhånden jeg har brugt de to ting så meget

Og i må også meget gerne komme med forslag til hvordan jeg kan pynte den - jeg er helt blank !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2011

SD21

Slet ingen der vil hjælpe ??

Anmeld

20. april 2011

Sunflower

SD21 skriver:

Slet ingen der vil hjælpe ??

jo da Jeg er igang med en kage, der er daim creme og blåbær mousse i Så jeg synes da du skulle prøve med blåbær i stedet for hindbær.

Og vedr. pyntet... Noget med påske måske Håber du finder på noget

Anmeld

20. april 2011

SD21

Sunflower skriver:

jo da Jeg er igang med en kage, der er daim creme og blåbær mousse i Så jeg synes da du skulle prøve med blåbær i stedet for hindbær.

Og vedr. pyntet... Noget med påske måske Håber du finder på noget

Jo, men hvordan smager blåbærfyldet - andet end af blåbær selvfølgelig Ej, jeg mener om det er syrligt i smagen eller sødt? Det er fordi jeg tror det bliver for vammelt, hvis den mørke chokolademousse kommer sammen med noget sødt

Anmeld

20. april 2011

Sunflower

Uhh ha da, jeg kan ikke rigtig huske det, skal først lave fyld i dag Jeg tror sidst jeg lavede det var det ret sådan friskt i det... Men jeg tænker om man mon ikke kan justere smagen lidt med citron og sukker?

Ej undskyld, det var ikke meget hjælp...

Anmeld

20. april 2011

SD21

Sunflower skriver:

Uhh ha da, jeg kan ikke rigtig huske det, skal først lave fyld i dag Jeg tror sidst jeg lavede det var det ret sådan friskt i det... Men jeg tænker om man mon ikke kan justere smagen lidt med citron og sukker?

Ej undskyld, det var ikke meget hjælp...

Jo, jeg sys da det er rigtig dejligt at du i det hele taget gider svare !

Okay, det kan være det er det jeg skal så. Jeg vil nemlig bare ikke have at det bliver for sødt Ved du om ananasmousse er lidt mere frisk?

Anmeld

20. april 2011

Sunflower

SD21 skriver:

Jo, jeg sys da det er rigtig dejligt at du i det hele taget gider svare !

Okay, det kan være det er det jeg skal så. Jeg vil nemlig bare ikke have at det bliver for sødt Ved du om ananasmousse er lidt mere frisk?

Jeg har aldrig prøvet med ananas - men det lyder lækkert Måske jeg skulle prøve det næste gang...

Anmeld

20. april 2011

Polkaprik

Jeg vil anbefae dig at vælge en frugtmousse der er kraftig i smagen lige som hindbæren er. Dvs ikke sådan nogle som blåbær, brombær og jordbær.. De vil blive fuldstændig overdøvet af den mørke chokoladecreme. Jeg ville gå efter en lime, ananas, appelsin eller skovbærmousse

Anmeld

20. april 2011

SD21

Polkaprik skriver:

Jeg vil anbefae dig at vælge en frugtmousse der er kraftig i smagen lige som hindbæren er. Dvs ikke sådan nogle som blåbær, brombær og jordbær.. De vil blive fuldstændig overdøvet af den mørke chokoladecreme. Jeg ville gå efter en lime, ananas, appelsin eller skovbærmousse

Mange tak Jeg havde egentlig ellers lidt tanken med jordbærmousse og friske jordbær og så selvf. chokolademoussen Er det dumt ?

Anmeld

20. april 2011

Polkaprik

SD21 skriver:

Mange tak Jeg havde egentlig ellers lidt tanken med jordbærmousse og friske jordbær og så selvf. chokolademoussen Er det dumt ?

Det vil klart hjælpe på det hvis du smider en masse friske jordbær i jordbærmoussen! Men så vælg nogle lyse bunde til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.