Hjælp til nem buffet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.123 visninger
5 svar
0 synes godt om
20. april 2011

Mamalou

Kære tøser!

Jeg har fødselsdag på lørdag, og har i den forbindelse inviteret lidt familie til eftermiddagskaffe og efterfølgende aftensmad. Vi bliver omkring 10 stykker. 

Eftermiddagskaffen har jeg styr på, da det er mere lige ud af landevejen med nogle lækre boller, kage og frugt m.m. 

Jeg har tænkt, at aftensmaden skal være lidt a la buffet med nogle nemme lækre retter, der kan tilberedes dagen før, så det bliver nemt for den højgravide  

Så jeg vil derfor høre, om der er nogle der ligger inde med nogle gode ideer til retter jeg kan lave? 

Kom frisk!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2011

lucas<3

hamburgerryg og salat og flutes, frikkedeller kartoffelsalat, kalkun stegte kartofler..

Anmeld

20. april 2011

AndreasMor84

Tunmousse, tomatsalat, flødekartofler (kan sagtens laves dagen før og så bare lige smides i ovnen), frikadeller osv.

Anmeld

20. april 2011

Stumpen

Græske kødboller, marineret kyllingestykker, hamburgerryg, fiskefrikadeller..

Flødestuvede kartofler, pastasalat, broccolisalat, salat, tomat, agurk, gulerødder, penutz, ærter, majs, feta, paber, bønner, 1-2 dressinger og flüte..

Anmeld

20. april 2011

Heidi B

Stumpen skriver:

Græske kødboller, marineret kyllingestykker, hamburgerryg, fiskefrikadeller..

Flødestuvede kartofler, pastasalat, broccolisalat, salat, tomat, agurk, gulerødder, penutz, ærter, majs, feta, paber, bønner, 1-2 dressinger og flüte..

Lyder lækkert Anja, Hvornår skal vi komme...

Anmeld

20. april 2011

Stumpen

Heidi B skriver:

Lyder lækkert Anja, Hvornår skal vi komme...

Næste år omkring den 13. juli 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.