Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kære tøser!
Jeg har fødselsdag på lørdag, og har i den forbindelse inviteret lidt familie til eftermiddagskaffe og efterfølgende aftensmad. Vi bliver omkring 10 stykker.
Eftermiddagskaffen har jeg styr på, da det er mere lige ud af landevejen med nogle lækre boller, kage og frugt m.m.
Jeg har tænkt, at aftensmaden skal være lidt a la buffet med nogle nemme lækre retter, der kan tilberedes dagen før, så det bliver nemt for den højgravide
Så jeg vil derfor høre, om der er nogle der ligger inde med nogle gode ideer til retter jeg kan lave?
Kom frisk!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
hamburgerryg og salat og flutes, frikkedeller kartoffelsalat, kalkun stegte kartofler..
Tunmousse, tomatsalat, flødekartofler (kan sagtens laves dagen før og så bare lige smides i ovnen), frikadeller osv.
Græske kødboller, marineret kyllingestykker, hamburgerryg, fiskefrikadeller..
Flødestuvede kartofler, pastasalat, broccolisalat, salat, tomat, agurk, gulerødder, penutz, ærter, majs, feta, paber, bønner, 1-2 dressinger og flüte..
Stumpen skriver: Græske kødboller, marineret kyllingestykker, hamburgerryg, fiskefrikadeller.. Flødestuvede kartofler, pastasalat, broccolisalat, salat, tomat, agurk, gulerødder, penutz, ærter, majs, feta, paber, bønner, 1-2 dressinger og flüte..
Lyder lækkert Anja, Hvornår skal vi komme...
Heidi B skriver: Lyder lækkert Anja, Hvornår skal vi komme...
Næste år omkring den 13. juli
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128