Må jeg se jeres cykel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.404 visninger
7 svar
0 synes godt om
20. april 2011

NoName

Hi hi Ja, endnu en må jeg se jeres tråd....

Men tror ikke der har været en med cykler

Jeg har snart fødselsdag og ønsker mig faktisk kun penge så jeg kan købe mig en cykel, en cykelstol (hedder det det) og en hjelm til Caroline og mig selv.

Hvilken cykel har i???

NoName

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2011

Maja_4000

Jeg har en kildemoes retro city .. Til sommer er den to år , og den kører fantastisk 

Anmeld

20. april 2011

chael

Jeg er en kildemoes retro, i lyserød, tror ikke den findes mere, det var vist en kampagne model, men den findes i andre farver også

Har ikke lige et billede af den, men den ligner den anden cykel, der er her er slået op i et andet indlæg, farven er bare anderledes

Den er snart 4 år gammel og er stadig rigtig god og er rigtig glad for den

Den er med 7 gearm hvilket jeg klart vil anbefale, med mindre du udelukkende køre bykørsel. Men vil man gerne lidt ud i naturen osv, så er 7 gear altså et must

Pøj pøj med købet.

*Camilla 17+0

Anmeld

20. april 2011

NoName

Jaaaa, det er sådan noget i den stil jeg gerne vil have - en rigtig "mor" cykel....

Anmeld

20. april 2011

Becks

Jeg har denne her, min er mint grøn og med brunt sæde og kurv

Af barnesæde har jeg denne her, mange vil måske spørge hvorfor jeg har barnesæde, men da min gudsøn var 10 mdr til han var 1½, der hentede jeg ham hver mandag fra VG, og passede ham til kl 21:00..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

20. april 2011

NoName

Tutter skriver:

Jeg har denne her, min er mint grøn og med brunt sæde og kurv

Af barnesæde har jeg denne her, mange vil måske spørge hvorfor jeg har barnesæde, men da min gudsøn var 10 mdr til han var 1½, der hentede jeg ham hver mandag fra VG, og passede ham til kl 21:00..

hvor er den fin.

er der nogle sikkerheds mærker man skal holde øje med på sådan et barnesæde???

Anmeld

20. april 2011

Becks

noname skriver:

hvor er den fin.

er der nogle sikkerheds mærker man skal holde øje med på sådan et barnesæde???

Det eneste jeg fik af vide, var at den skulle være godkendt.. Der fulgte sådan et certifikat med, og der er også et mærkat på sædet.. Jeg købte sædet hos cykelhandleren samme dag, og han anbefalede den jeg har, Bobike og Yepp alle 3 solgte han.. Jeg valgte denne her, fordi den virkede mere behagelig og sidde i. :-)

Anmeld

20. april 2011

NoName

Tutter skriver:

Det eneste jeg fik af vide, var at den skulle være godkendt.. Der fulgte sådan et certifikat med, og der er også et mærkat på sædet.. Jeg købte sædet hos cykelhandleren samme dag, og han anbefalede den jeg har, Bobike og Yepp alle 3 solgte han.. Jeg valgte denne her, fordi den virkede mere behagelig og sidde i. :-)

Mange tak.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.