Er det økologisk hårfarve???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.897 visninger
13 svar
0 synes godt om
20. april 2011

Mira0911

Hvilke mærker i hårfarve må man bruge når man er gravid? altså til hjemmefarvning... Hvor der er ikke er alt det der i som skader barnet.. 

Er det økologisk hårfarve? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2011

liwsmor

MoarJ skriver:

Hvilke mærker i hårfarve må man bruge når man er gravid? altså til hjemmefarvning... Hvor der er ikke er alt det der i som skader barnet.. 

jeg har hørt naturhårfarve, er til gravide, men er ikke sikker

Anmeld

20. april 2011

Mira0911

liwsmor skriver:

jeg har hørt naturhårfarve, er til gravide, men er ikke sikker

Hvor kan det købes det? Helsebutikker eller?

Anmeld

20. april 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

MoarJ skriver:

Jeg tænker at Henna nok er det mest forsvarlige at bruge hvis du vil bruge noget - dog ikke sort Henna da det indeholder nogle stoffer som ikke er så sunde. Hvorimod den røde Henna ikke skulle være så skadelig. Men umiddelbart ville jeg holde mig fra det, med indre jeg så forfærdelig ud, og det er jeg sikker på, at du ikke gør 

Anmeld

20. april 2011

Mira0911

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Jeg tænker at Henna nok er det mest forsvarlige at bruge hvis du vil bruge noget - dog ikke sort Henna da det indeholder nogle stoffer som ikke er så sunde. Hvorimod den røde Henna ikke skulle være så skadelig. Men umiddelbart ville jeg holde mig fra det, med indre jeg så forfærdelig ud, og det er jeg sikker på, at du ikke gør 

Når jeg tænker mig, tror jeg nu godt jeg kan vente til jeg har født... Godt nok se mit hår forfærdelig ud.. Halv farve og halv min egen... 

Anmeld

20. april 2011

Fenja09

Hvis du læser inde på Miljøstyrelsens hjemmeside vil du se, at der endnu ikke er fundet en hårfarve, inkl henna og økologisk som ikke indeholder kemiske stoffer der er usundt for barnet.

Personligt ville jeg vente med at farve hår til bebsen er født, men vil man gøre det ville jeg gå til en økologisk frisør og høre ad fremfor at gøre det selv.

/Fenja

Anmeld

20. april 2011

MoarJ skriver:

Når jeg tænker mig, tror jeg nu godt jeg kan vente til jeg har født... Godt nok se mit hår forfærdelig ud.. Halv farve og halv min egen... 

fornuftigt. Du må hellere fejre fødslen med en hårfarvning  Tænk på det som en fest i stedet for champagne 

Anmeld

20. april 2011

Mira0911

fornuftigt. Du må hellere fejre fødslen med en hårfarvning  Tænk på det som en fest i stedet for champagne 

Jeps... Kan ikke lide champagne... 

Anmeld

20. april 2011

MoarJ skriver:

Jeps... Kan ikke lide champagne... 

Endnu en god grund.  Hårfarvning efterfuldt af Jordbær med Chokolade 

Anmeld

20. april 2011

Mira0911

Endnu en god grund.  Hårfarvning efterfuldt af Jordbær med Chokolade 

Mmmm

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.