Igår dummede min kæreste sig igen. (ikke utro) Lige siden jeg fødte min søn for 1 år siden ca. har vores forhold været af h.t. Har virkelig prøvet på alle mulige måder og redde forholdet. Men nu kan jeg ikke mere, har kæmpet og kæmpet. Han arbejder så meget, så han er hjemme ved 18. tiden ca. hver dag, så gør alt herhjemme og passer vores søn. Så hvordan kan vi skændes når han aldrig er hjemme??? I weekenderne er den helt gal. Igår skændes vi højt foran vores søn. Vil ikke kunne tilgive mig selv for det. Føler mig som en dårlig mor, efter det. Men også derfor jeg har besluttet at det er slut med forholdet nu. Så meget dårlig negativitet næsten hver dag, det skal han ikke udsættes for. Er godt klar over jeg aldrig finder en ny mand. Føler ligesom det område er slut nu. Vi har smidt vores forlovelsesringe begge to, skrevet lidt sammen idag ang. Påsken.
Vi tager hjem til mine forældre, for at komme lidt væk, og for at tænke tingene igennem.
Ville lige skrive tankerne ned, for at få styr på det hele oppe i hovedet, selvom det stadig er et bombet lokum oppe i hovedet.
Tak fordi du læste med
Anmeld