Slut med vores forhold

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

775 visninger
6 svar
0 synes godt om
20. april 2011

Anonym trådstarter

Igår dummede min kæreste sig igen. (ikke utro) Lige siden jeg fødte min søn for 1 år siden ca. har vores forhold været af h.t. Har virkelig prøvet på alle mulige måder og redde forholdet. Men nu kan jeg ikke mere, har kæmpet og kæmpet. Han arbejder så meget, så han er hjemme ved 18. tiden ca. hver dag, så gør alt herhjemme og passer vores søn. Så hvordan kan vi skændes når han aldrig er hjemme??? I weekenderne er den helt gal. Igår skændes vi højt foran vores søn. Vil ikke kunne tilgive mig selv for det. Føler mig som en dårlig mor, efter det. Men også derfor jeg har besluttet at det er slut med forholdet nu. Så meget dårlig negativitet næsten hver dag, det skal han ikke udsættes for. Er godt klar over jeg aldrig finder en ny mand. Føler ligesom det område er slut nu. Vi har smidt vores forlovelsesringe begge to, skrevet lidt sammen idag ang. Påsken.
Vi tager hjem til mine forældre, for at komme lidt væk, og for at tænke tingene igennem.
Ville lige skrive tankerne ned, for at få styr på det hele oppe i hovedet, selvom det stadig er et bombet lokum oppe i hovedet.
Tak fordi du læste med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2011

mortil3trustrup

Anonym skriver:

Igår dummede min kæreste sig igen. (ikke utro) Lige siden jeg fødte min søn for 1 år siden ca. har vores forhold været af h.t. Har virkelig prøvet på alle mulige måder og redde forholdet. Men nu kan jeg ikke mere, har kæmpet og kæmpet. Han arbejder så meget, så han er hjemme ved 18. tiden ca. hver dag, så gør alt herhjemme og passer vores søn. Så hvordan kan vi skændes når han aldrig er hjemme??? I weekenderne er den helt gal. Igår skændes vi højt foran vores søn. Vil ikke kunne tilgive mig selv for det. Føler mig som en dårlig mor, efter det. Men også derfor jeg har besluttet at det er slut med forholdet nu. Så meget dårlig negativitet næsten hver dag, det skal han ikke udsættes for. Er godt klar over jeg aldrig finder en ny mand. Føler ligesom det område er slut nu. Vi har smidt vores forlovelsesringe begge to, skrevet lidt sammen idag ang. Påsken.
Vi tager hjem til mine forældre, for at komme lidt væk, og for at tænke tingene igennem.
Ville lige skrive tankerne ned, for at få styr på det hele oppe i hovedet, selvom det stadig er et bombet lokum oppe i hovedet.
Tak fordi du læste med

Har ikke rigtigt noget at sige til dig. men syns bestemt du skal have en  med på vejen og håber det bedste for jer.

Anmeld

20. april 2011

Anonym trådstarter

mortil3trustrup skriver:

Har ikke rigtigt noget at sige til dig. men syns bestemt du skal have en  med på vejen og håber det bedste for jer.

Tak skal du have. Dejligt med knuser har jeg virkelig behov for.

Anmeld

20. april 2011

henh01

håber et par dage væk kan give dig lidt orden i dine tanker..

Anmeld

20. april 2011

Anonym trådstarter

henh01 skriver:

håber et par dage væk kan give dig lidt orden i dine tanker..

Mange tak, håber jeg også. Havde godt nok aldrig troet jeg skulle være single mor, eller hvad det hedder.
God påske

Anmeld

20. april 2011

lollandpigen

Anonym skriver:

Mange tak, håber jeg også. Havde godt nok aldrig troet jeg skulle være single mor, eller hvad det hedder.
God påske

Her til dig.....

Har selv været alene mor til 2 på 4 måneder og 5 år før jeg mødte min nuværende kæreste og det er en hård tid du kommer til at gå igennem men er sikker på du nok skal klare den, og tro mig der venter en sød mand på et sted derude,..... Jeg troede jeg skulle være alene mor resten af livet men fandt drømme fyre så der er også en til dig....

Du skal være emre end velkommentil at skrive en PB til mig hvis du har brug for erfaringer eller bare gode råd....

Ønsker alt det bedste for dig....

Anmeld

20. april 2011

Janni.

Vil ikke gå uden en stor 

Håber du er okay. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.