Idag måtte jeg stoppe op, og vende om :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.006 visninger
11 svar
0 synes godt om
20. april 2011

Sabsy

Ååååhha en LORTE morgen!!..Benjamin er blevet rask og skulle derfor i DP idag - dog kun et par timer..Vi køre derned og efter 1 1/2 uge hjemme fik han egen dyne og klud med, så sov han måske lidt længere hos hende..Men nej sådan skulle det ikke gå.. Jeg aflevere ham, og skal til at gå - i det øjeblik kravlet Benjamin op til mig og blev rigtig ked, mens han holder ekstrem godt fast - jeg får givet ham til DP og går.. Da jeg så begynder at gå, kan jeg høre han bare er så ulykkelig, og det er han ALDRIG, han er så glad for hende!.. Men måtte bare gå tilbage idag og tage ham med hjem - fik følelsen af at det kram Benjamin gav mig var hans måde at fortælle han ikke er parat til at komme tilbage.. Ved godt det måske var dumt at give efter, men hvor kan jeg selv begynde at græde når han er så ulykkelig..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2011

maria87

du skal gøre det du føler for, fordi det er det rigtige jeg havde selv gjort det samme...

Anmeld

20. april 2011

Ranarupta

Bubbes skriver:

Ååååhha en LORTE morgen!!..Benjamin er blevet rask og skulle derfor i DP idag - dog kun et par timer..Vi køre derned og efter 1 1/2 uge hjemme fik han egen dyne og klud med, så sov han måske lidt længere hos hende..Men nej sådan skulle det ikke gå.. Jeg aflevere ham, og skal til at gå - i det øjeblik kravlet Benjamin op til mig og blev rigtig ked, mens han holder ekstrem godt fast - jeg får givet ham til DP og går.. Da jeg så begynder at gå, kan jeg høre han bare er så ulykkelig, og det er han ALDRIG, han er så glad for hende!.. Men måtte bare gå tilbage idag og tage ham med hjem - fik følelsen af at det kram Benjamin gav mig var hans måde at fortælle han ikke er parat til at komme tilbage.. Ved godt det måske var dumt at give efter, men hvor kan jeg selv begynde at græde når han er så ulykkelig..

Jeg forstår dig godt.

Jeg mener ikke, at man bare SKAL gennemføre og gøre noget, som man kan mærke i maven, ikke er rigtigt.

Jeg tror, at du har ret mht. krammet og at han ikke var helt klar. 
Stakkels lille mus, da...

Håber, at han nyder godt af dagen med sin mor  

Anmeld

20. april 2011

Sabsy

Ranarupta skriver:

Jeg forstår dig godt.

Jeg mener ikke, at man bare SKAL gennemføre og gøre noget, som man kan mærke i maven, ikke er rigtigt.

Jeg tror, at du har ret mht. krammet og at han ikke var helt klar. 
Stakkels lille mus, da...

Håber, at han nyder godt af dagen med sin mor  

Det tror jeg bestemt han gør! Så får han lige påsken med også er det tilbage til det normale

Anmeld

20. april 2011

signe.

Bubbes skriver:

du gjorde da bare det helt rigtige! Synes ikke det er i alle situationer, at den "regel" om at man bare skal gå, gælder.. din lille dreng havde tydeligvis behov for lidt mere tid hjemme med mor.. Så nyd et par ekstra dage hjemme, og så han helt sikkert klar til DP og leg igen efter påske

Anmeld

20. april 2011

Lotus86

Jeg kan også sagtens forstå dig.. Hvis du var taget hjem uden ham, havde du alligevel sikkert rendt rundt med dårlig samvittighed hele dagen, så nyd du bare påskedagene med din lille basse, og så kan i starte på en frisk efter påske

Anmeld

20. april 2011

CamiRon

Du gjorde det helt rigtige efter min mening. Hvis det havde været min datter der reagerede sådan, havde jeg også taget hende med hjem!!

Ha' en god dag med Benjamin!

Anmeld

20. april 2011

Lone Jakobsen

jeg bliver helt blød om hjertet når jeg læser dit indlæg. intet er forkert eller rigtigt når det gælder gråden fra ens barn.

Anmeld

20. april 2011

Mumto3

Bubbes skriver:

Heldige heldige super heldige Benjamin! Tænk at have SÅ fantastisk og vidunderlig mor som dig!!! Tænk at du lytter til dit barn, Åh, jeg blev helt varm om hjertet da jeg læste din beretning.

Hvor er det synd han har været syg, og hvor er du stærk at du tager ham med hjem! Det synes jeg var super sejt gået!!!

Anmeld

20. april 2011

Troldemommi

ja som jeg ser det har du gjort det eneste rigtige, du har været en mor der kan mærke dit barne behov og indrettet sig efter dem og det er da det man skal.

god påske til dig .-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.