hvad kan det være?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

310 visninger
4 svar
0 synes godt om
20. april 2011

4kløver

Xenya har den sidste tid begyndt at skrige når jeg skifter ble. Altså når jeg løfter hende i benene for at vaske hende.
Min første tænke om der er noget galt med hendes hofter. Men hun går fint og gør alt det en på 18 måneder skal. En der har prøvet det.??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2011

MaliksMor

4kløver skriver:

Xenya har den sidste tid begyndt at skrige når jeg skifter ble. Altså når jeg løfter hende i benene for at vaske hende.
Min første tænke om der er noget galt med hendes hofter. Men hun går fint og gør alt det en på 18 måneder skal. En der har prøvet det.??

Hejsa.

Nu er min søn godt nok kun 1 år

Men, han bliver også ekstrem sur - når han skal skiftes ( nogle gange, stort set hvergang! )

- Med min søn tror jeg bare det er fordi han er utålmodig og ikke gider at lægge der.

Bliver hun sur inden - eller er det ligeså snart du løfter benene?

Anmeld

20. april 2011

4kløver

CamillaRH skriver:

Hejsa.

Nu er min søn godt nok kun 1 år

Men, han bliver også ekstrem sur - når han skal skiftes ( nogle gange, stort set hvergang! )

- Med min søn tror jeg bare det er fordi han er utålmodig og ikke gider at lægge der.

Bliver hun sur inden - eller er det ligeså snart du løfter benene?

Kun når jeg løfter hende i benene. ellers er hun glad.

Anmeld

20. april 2011

MaliksMor

4kløver skriver:

Kun når jeg løfter hende i benene. ellers er hun glad.

Hm. Ja, det lyder lidt underligt..

Men, Malik bliver vred ligeså snart han bliver lagt. Så det kan selvf ikke helt samlignes.

- Måske du skulle ringe om spørge lægen, bare for en god ordens skyld.

Anmeld

20. april 2011

4kløver

CamillaRH skriver:

Hm. Ja, det lyder lidt underligt..

Men, Malik bliver vred ligeså snart han bliver lagt. Så det kan selvf ikke helt samlignes.

- Måske du skulle ringe om spørge lægen, bare for en god ordens skyld.

Ja ringer også i morgen. Har en datter der har haft dårlige hofter så jeg er nok mere obs på det. Men hun gider nok ikke og ha vaske møllen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.