Grænse for NF-sacnning??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

454 visninger
2 svar
0 synes godt om
19. april 2011

Ayasmor

Jeg skriver lige dette indlæg da jeg efter en samtale med min svigerinde idag undrede mig lidt. Hun er gravid og er idag 12+3 tror jeg nok. Hun havde så efter opfordring fra min side af, taget kontakt til sygehuset, da hun endnu ikke havde modtaget nogen tid for NF-scanningen. Så vidt jeg ved ligger grænsen på 12+6 for hvornår den kan udføres. Men er der sket noget nyt i det?? Hun fik nemlig at vide, at de kunne lave NF-scanningen indtil 13+6, så der ingen ko var på isen. Derudover har hun fået en tid hvor hun vil være 13+5. Så mit spørgsmål lyder så på følgende: Er grænsen for NF-scanningen blevet rykket?? Og er det ikke lidt sent at få en tid dagen før grænsen, i tilfælde af at hun er eks. 2 dage længere henne?? Håber på at i kloge kvindfolk herinde kan hjælpe lidt

/Sara

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2011

Rockertand

Den er 13+6 (har den ikke altid været det)??

Hvis man "kommer for sent", kan man lave en kalkuleret risikoberegning, den giver selvfølgelig ikke det eksakte tal, men vil f.eks. sige 1:11.000 i stedet for 1:11789, som den måske ville have heddet.

Anmeld

19. april 2011

Ayasmor

Rockertand skriver:

Den er 13+6 (har den ikke altid været det)??

Hvis man "kommer for sent", kan man lave en kalkuleret risikoberegning, den giver selvfølgelig ikke det eksakte tal, men vil f.eks. sige 1:11.000 i stedet for 1:11789, som den måske ville have heddet.

okay super.. så er det bare mig der husker forkert, og så giver det jo meget god mening

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.