Børn med meget smalle fødder. Sko????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. april 2011

bagger26

Mussen2 skriver:

Prøvede du Ricosta? Det er da træls det skal være så svært, nu ved jeg ikke hvor gammel dn datter er, men min datter voksede sig heldigvis nogle bredere fødder.

Nej dem har jeg ikke kunne finde i de butikker jeg har været i, så ved ikke helt hvor de forhandler dem..

Hun er heldigvis kun 13 mdr, så der er lys forude. Jeg kunne jo bare ventet nogle mdr med at købe nogle til hende, og håbe hun har taget på på fødderne hehe, men så plejer de gode og pæne at være meget svære at få fat i.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. april 2011

Mathilde & Frederikkesmor

Min ældste datter er også en lille "splejs" med meget slanke/smalle fødder. Til hende har jeg siden hun kunne gå, KUN haft Angulus (ikke de smalle), og de har altid siddet super godt på hendes fødder! Hun er først holdt op med at bruge fodtøjet fra Angulus for et års tid siden... Nu er det Puma sneakers der hitter!

Anmeld

20. april 2011

bagger26

Gaia skriver:

MIn datter har også rigtig små smalle fødder, en str. lille 18 og smal. Var ude og kigge efter begynder sko til hende, men måtte nærmest kæmpe med at få dem til at sælge hende et par..De mente simpelthen at de ikke rigtig havde nogle hun kunne passe, med de små fødder..en af ekspidienterne sagde ligefrem, at hun da næsten ingen fod havde... hmm det synes jeg nu hun har, de er bare små og fine. Fandt dog et par ..elefanten, som jeg håber hun kan finde ud af at gå med. De skulle vist være rigtig gode...Hmm ledte også efetr sandaler, men må vist håbe som dig at min datters fødder vokser sig større og fyldigere eller bare det sidste ville hjælpe gevaldigt på det.

Hehe ja de ville ikke sælge sandler til mig i går i hvert fald.. Jeg købt nogle bundgaard begyndersko i str 18 til hende da hun blev 1 år, der er en meget bred velcro lukning på, så den kan jeg spænde god fast på hendes fod, så de passede heldigvis..

Idag havde de så travlt i skobutikkerne at jeg ikke kunne få hjælp, så gav faktisk op.. Må prøve igen en dag hvor der er lidt mere tid til de kan hjælpe. Har prøvet elefanten også, og de sad heller ikke godt på hende.. Naturino er lige nu mit største håb..

Anmeld

20. april 2011

bagger26

Mathilde & Frederikkesmor skriver:

Min ældste datter er også en lille "splejs" med meget slanke/smalle fødder. Til hende har jeg siden hun kunne gå, KUN haft Angulus (ikke de smalle), og de har altid siddet super godt på hendes fødder! Hun er først holdt op med at bruge fodtøjet fra Angulus for et års tid siden... Nu er det Puma sneakers der hitter!

MIn søster sværger også til Angulus, men prøvede mange forskellige i Angulus på hende idag og de var allesammen for brede og for høje over vristen..

Anmeld

21. april 2011

slettet_7530

Nååå okay..   Har haft hende i nogle forskellige angulus idag, men hendes vrist er også meget av, å det kan ikke stramme til ovenpå foden.. Den som jeg tror har størst chance for at passe hende er naturino, men skal lige prøve nogle forskellige af deres modeller på hende, så hååååber de passer hende ordenligt.. Men man tak for hjælpen i hvert fald..

Jeg håber du finder nogle Naturino, og husk at hvis de sidder fint i en drengemodel kan du snildt finde dem på nettet i en pigemodel  For mange er Angulus mærket jeg synes så personligt at det er synd at de har en sko eller sandal på hvor der er 1,5 cm på hver side af foden ude i snuden fordi de er så andefodsformet, en sko skal sidde godt på HELE foden, håber du finder en Naturino som hun kan være i, det mærke er også supergodt det havde jeg til min datter og ville også have haft det i år, men der kunne jeg ikke opdrive noget i 28.

Fortsat god jagt

ps fik i prøvet nogle Kenndy?? for de er også supersmalle

Anmeld

22. april 2011

bagger26

Albertesmor skriver:

Jeg håber du finder nogle Naturino, og husk at hvis de sidder fint i en drengemodel kan du snildt finde dem på nettet i en pigemodel  For mange er Angulus mærket jeg synes så personligt at det er synd at de har en sko eller sandal på hvor der er 1,5 cm på hver side af foden ude i snuden fordi de er så andefodsformet, en sko skal sidde godt på HELE foden, håber du finder en Naturino som hun kan være i, det mærke er også supergodt det havde jeg til min datter og ville også have haft det i år, men der kunne jeg ikke opdrive noget i 28.

Fortsat god jagt

ps fik i prøvet nogle Kenndy?? for de er også supersmalle

Ja det var lige netop det der var glat med angulus, syntes det var en lidt sjov form, den passede i hvert fald ikke Sofias fod.. Men nej kunne ikk finde nogle kennedy, så dem fik jeg ikke prøvet, må se om jeg kan finde et sted de forhandler dem...

Anmeld

22. april 2011

slettet_7530

bagger26 skriver:

Ja det var lige netop det der var glat med angulus, syntes det var en lidt sjov form, den passede i hvert fald ikke Sofias fod.. Men nej kunne ikk finde nogle kennedy, så dem fik jeg ikke prøvet, må se om jeg kan finde et sted de forhandler dem...

Deres hjemmeside er her, så kan du ringe og så den nærmeste forhandler

http://www.kennedysko.dk/default.asp?side=forside&sprog=da

Anmeld

22. april 2011

bagger26

Albertesmor skriver:

Deres hjemmeside er her, så kan du ringe og så den nærmeste forhandler

http://www.kennedysko.dk/default.asp?side=forside&sprog=da

Smaaaaart..  Takker...

Anmeld

22. april 2011

slettet_7530

bagger26 skriver:

Smaaaaart..  Takker...

velbekommen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.