statsamtet...ahhh....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

887 visninger
10 svar
0 synes godt om
28. oktober 2008

eliasogmor

skal lige ud med noget sur galde......
jeg ringede for over en mdr siden til stataamtet for at høre hvor langt de var med min bidragsafgørelse, så faderskabssagen kunne blive helt afsluttet...der fik jeg at vide at inden for en mdr skulle jeg gerne stå med brevet i hånden...de sidste 2 dage har jeg så prøvet at få fat i den rådgiver der er på sagen..men det er ikke muligt, da hun lige pludselig ikke har tlf tid det havde hun da sidst da jeg snakkede med hende.....da vi skulle havde børnepenge her den 20, plejer jeg at få Pengene fra elias far af kommunen, men kom valgte ligepludselig at tilbageholde de ca 3300 kr jeg plejer at få...uden at give mig besked... så nu står jeg jo og mangler dem ..... nå tilbage til statsamtet, i dag fik jeg så fat i en der sagde de var lidt over en mdr bagud...så hun kunne ikke fortælle mig hvornår der ca faldt en afgørelse..hold da kæft hvor jeg kunne brække mig over det system..... så nu er jeg sur og en smule fortvivlet.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2008

Pia.

Forstår godt du bander og svovler lidt de her dage... Grrr....

Håber snart de kommer frem til en afklaring, så du kan få et svar inden længe....

Knus Pia.

Anmeld

28. oktober 2008

eliasogmor

PiaR skriver:

Forstår godt du bander og svovler lidt de her dage... Grrr....

Håber snart de kommer frem til en afklaring, så du kan få et svar inden længe....

Knus Pia.

ja håber jeg også......men har fået at vide at hans far er hans far.....

Anmeld

28. oktober 2008

Pia.

eliasogmor skriver:

ja håber jeg også......men har fået at vide at hans far er hans far.....

Jamen det er da godt.. så er der da svar på det, så mangler resten bare at følge med....

Knus Pia.

Anmeld

28. oktober 2008

eliasogmor

PiaR skriver:

Jamen det er da godt.. så er der da svar på det, så mangler resten bare at følge med....

Knus Pia.

nemlig.....

Anmeld

28. oktober 2008

Fam. Madsen

eliasogmor skriver:

skal lige ud med noget sur galde......
jeg ringede for over en mdr siden til stataamtet for at høre hvor langt de var med min bidragsafgørelse, så faderskabssagen kunne blive helt afsluttet...der fik jeg at vide at inden for en mdr skulle jeg gerne stå med brevet i hånden...de sidste 2 dage har jeg så prøvet at få fat i den rådgiver der er på sagen..men det er ikke muligt, da hun lige pludselig ikke har tlf tid det havde hun da sidst da jeg snakkede med hende.....da vi skulle havde børnepenge her den 20, plejer jeg at få Pengene fra elias far af kommunen, men kom valgte ligepludselig at tilbageholde de ca 3300 kr jeg plejer at få...uden at give mig besked... så nu står jeg jo og mangler dem ..... nå tilbage til statsamtet, i dag fik jeg så fat i en der sagde de var lidt over en mdr bagud...så hun kunne ikke fortælle mig hvornår der ca faldt en afgørelse..hold da kæft hvor jeg kunne brække mig over det system..... så nu er jeg sur og en smule fortvivlet.....

jeg kan sku godt forstå du er sur... lorte system undskyld udtrykket men det var det jeg fik lyst til og sige da jeg læste dit indlæg...

og hvad er det for noget med igen tlf. tid... har alle ikke det når du sidder med andres sager... det vil jeg da mene....

håber snart de får gang i din sag så du kan få en afslutning.. har du ringet til kommunen og spurgt hvorfor de tilbage holde dine/elias's penge??? det er sku da noget underligt noget...

Sandra finger for at de snart får taget sammen på statsamtet

Anmeld

28. oktober 2008

eliasogmor

Familien Madsen skriver:

jeg kan sku godt forstå du er sur... lorte system undskyld udtrykket men det var det jeg fik lyst til og sige da jeg læste dit indlæg...

og hvad er det for noget med igen tlf. tid... har alle ikke det når du sidder med andres sager... det vil jeg da mene....

håber snart de får gang i din sag så du kan få en afslutning.. har du ringet til kommunen og spurgt hvorfor de tilbage holde dine/elias's penge??? det er sku da noget underligt noget...

Sandra finger for at de snart får taget sammen på statsamtet

ja det har jeg de tilbageholder dem fordi statsamtet har givet dem besked på at sagen er afsluttet, men det er den jo så bare ikke.....da de er bagefter.....

Anmeld

28. oktober 2008

Fam. Madsen

eliasogmor skriver:

ja det har jeg de tilbageholder dem fordi statsamtet har givet dem besked på at sagen er afsluttet, men det er den jo så bare ikke.....da de er bagefter.....

hold op hvor er det bare træls... de skulle jo vide hvad de fortager sig.. men det tyder det jo på de ikke har... arhhh det gøre mig sku sur sådan noget..

håber så inderligt at de snart får taget sig sammen... synes du skal blive ved med og ringe til dem så de til sidst bliver så "træt" af at du ringer at de får afsluttet din sag ordenlig...45.png

Anmeld

28. oktober 2008

Stumpen

Skræmmende at vi i et land som vores har så langsomt et system..
Kan godt forstå at du liver sur og frustreret over det..
Anja..

Anmeld

28. oktober 2008

MorCamilla

Stumpen skriver:

Skræmmende at vi i et land som vores har så langsomt et system..
Kan godt forstå at du liver sur og frustreret over det..
Anja..

Lige hvad jeg tænkte da jeg læste indlægget....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.