mærkelige smerter hjælp....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

411 visninger
3 svar
0 synes godt om
19. april 2011

CamillaValby

Hej piger.

Nu er det efterhånden længe siden jeg har skrevet sidst. MEn bliver simpelhen nødtil at spørge om noget.

Jeg er i dag 17+ og har haft nogle jag lidt længere oppe på maven i venstre side, jeg kan bedst beskrive dem som sidestik men kun meget kort og pludseligt.

Er der nogle af jer der har prøvet det?
Ved godt jeg bare kan ringe til hospitalet, Men syntes ikke Jeg er langt nok henne til Det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

CamillaValby skriver:

Hej piger.

Nu er det efterhånden længe siden jeg har skrevet sidst. MEn bliver simpelhen nødtil at spørge om noget.

Jeg er i dag 17+ og har haft nogle jag lidt længere oppe på maven i venstre side, jeg kan bedst beskrive dem som sidestik men kun meget kort og pludseligt.

Er der nogle af jer der har prøvet det?
Ved godt jeg bare kan ringe til hospitalet, Men syntes ikke Jeg er langt nok henne til Det.

Hej søde, nu det jo ikke ligefrem sådan at jeg kan nikke genkendende til det, men jeg synes aldrig du skal tøve med at kontakte hospitalet eller en lægevagt hvis det kan give dig mere ro.

Man kan vel ik være for kort henne til at kontakte dem? 

Håber det ikke er noget alvorligt. 

Knus

Anmeld

19. april 2011

CamillaValby

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Hej søde, nu det jo ikke ligefrem sådan at jeg kan nikke genkendende til det, men jeg synes aldrig du skal tøve med at kontakte hospitalet eller en lægevagt hvis det kan give dig mere ro.

Man kan vel ik være for kort henne til at kontakte dem? 

Håber det ikke er noget alvorligt. 

Knus

Du Har helt ret skat.

Ringede lige til en veninde igen kunne ikke få fat på hende tidligere.

Hun sagde at det var ligasmerter i den øvre mave har indtil nu kun haft det i den nedre.

Men hvis det forsætter i morgen så ringer jeg helt sikkert til dem og lige spørger ad.

Nu har jeg smidt mig i sengen, så må jeg bare lærer at slappe en smule af måske Hihi

Anmeld

19. april 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

CamillaValby skriver:

Du Har helt ret skat.

Ringede lige til en veninde igen kunne ikke få fat på hende tidligere.

Hun sagde at det var ligasmerter i den øvre mave har indtil nu kun haft det i den nedre.

Men hvis det forsætter i morgen så ringer jeg helt sikkert til dem og lige spørger ad.

Nu har jeg smidt mig i sengen, så må jeg bare lærer at slappe en smule af måske Hihi

Lyder fornuftigt, og god putning. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.