Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hey girls...
hmmm ja vi skal tage lidt pis på bedsterne, da de aldrig kan gætte om det er tristan eller villads der har "skrevet" brevet... da det er tusind år siden jeg selv har skrevet et, vil jeg gerne have lidt hjælp!!
Hvad skriver man... nogen der har et sødt bud?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Gæk gæk gæk, 3 dage og 3 gæt, men hvis du ikke gætter mig, et påskeæg du skylder mig.
Malene84 skriver: Gæk gæk gæk, 3 dage og 3 gæt, men hvis du ikke gætter mig, et påskeæg du skylder mig.
kunne man godt skrive
Malene84 skriver: Hey girls... hmmm ja vi skal tage lidt pis på bedsterne, da de aldrig kan gætte om det er tristan eller villads der har "skrevet" brevet... da det er tusind år siden jeg selv har skrevet et, vil jeg gerne have lidt hjælp!! Hvad skriver man... nogen der har et sødt bud?
En lille dreng på potten sad,
hvad han lavede ved jeg ej,
men da jeg ned i potten så,
en lille vintergæk der lå!
God Påske!
STN skriver: En lille dreng på potten sad, hvad han lavede ved jeg ej, men da jeg ned i potten så, en lille vintergæk der lå! God Påske!
en den er vildt sød
skulle have stået: ej den er vildt sød
gæk gæk gæk min højre kindtand flæk
gok gok gok nu har jeg fået nok
gæk gæk gæk hov nu blev jeg væk
gok gok gok inde i min sok
Malene84 skriver: skulle have stået: ej den er vildt sød
Hehe... Ja, det synes jeg også, og nem at huske! Synes tit det bliver kedeligt med "Mit navn det står med prikker.." og "gæk gæk gæk.." Og den her er lidt anderledes!
Vi skrev altid: Gæk gæk gæk, put ..... i en sæk, og send hende/ham til Paris på ryggen af en gris.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128