Scanning - Din erfaring? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. maj 2011

Madam Blå

Jeg var også til en tidlig scanning. Og det var så dejligt at se "noget" der blinkede. Det var så pulserende, at man kunne se, at det var liv. Men mest af alt synes jeg det lignede en klat.. Men det var super dejligt at se Det gjorde at jeg begyndte at tro på, at jeg var gravid Lyder egentlig underligt, men turde ikke at håbe på noget, før jeg havde set blink.. Så hvis du er lidt som mig, så glæd dig  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. maj 2011

lilledittemor

Kristinav skriver:

Jeg var også til en tidlig scanning. Og det var så dejligt at se "noget" der blinkede. Det var så pulserende, at man kunne se, at det var liv. Men mest af alt synes jeg det lignede en klat.. Men det var super dejligt at se Det gjorde at jeg begyndte at tro på, at jeg var gravid Lyder egentlig underligt, men turde ikke at håbe på noget, før jeg havde set blink.. Så hvis du er lidt som mig, så glæd dig  

Jeg synes bare at jeg kun har haft så mange "dårlige" symptomer, så jeg bare har haft det så dårligt. Så glæder mig til at få noget glæde ud af graviditeten, hvis du forstår

Anmeld

17. maj 2011

Madam Blå

Ditte_Marie skriver:

Jeg synes bare at jeg kun har haft så mange "dårlige" symptomer, så jeg bare har haft det så dårligt. Så glæder mig til at få noget glæde ud af graviditeten, hvis du forstår

Jeg forstår udemærket Havde det selv sådan for ikke så længe siden.. Det er dejligt at se liv.

Men glæd dig til NF - der ser baby helt rigtig ud

Anmeld

17. maj 2011

lilledittemor

Kristinav skriver:

Jeg forstår udemærket Havde det selv sådan for ikke så længe siden.. Det er dejligt at se liv.

Men glæd dig til NF - der ser baby helt rigtig ud

Vi har købt en scannings pakke med tre scanninger i - så vi får set baby rigtig mange gange (: det bliver rart.

men glæder mig faktisk ikke særlig meget til første scanning...
ikke som jeg havde troet at jeg ville..

ved ikke helt om jeg tror på at det rent faktisk er en baby der er i min mave.

Anmeld

17. maj 2011

Madam Blå

Ditte_Marie skriver:

Vi har købt en scannings pakke med tre scanninger i - så vi får set baby rigtig mange gange (: det bliver rart.

men glæder mig faktisk ikke særlig meget til første scanning...
ikke som jeg havde troet at jeg ville..

ved ikke helt om jeg tror på at det rent faktisk er en baby der er i min mave.

Hvor dejligt

Kan godt forstå dig - men det er nu alligevel fantastisk at se hjerte-blink. Man kan jo ikke se en baby endnu, fordet ligner det ikke. Men som sagt, til NF ligner det en helt rigtig baby. Der blev det helt virkeligt at der var en baby i min mave At se den sprælle rundt, bokse, sparke og høre hjertelyd. Det var så stort

Anmeld

18. maj 2011

Rebecca55

Vi var til scanning ca. I samme uge og vi kunne se hjerteblink og ellers lignede de bare en spunk.... Smil

Anmeld

18. maj 2011

Baby_girl2011

da jeg var afsted. 7+4 tror jeg var der det fineste -blink..

jeg er super glad for at vi kom afsted..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

18. maj 2011

mrsminimus

vi var til scanning i uge 7 i min sidste graviditet og vi syntes det var dejligt bare at se der var liv... og vi så arme og krop og hjerte tydeligt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.