Hjælp til kage-sjov på polterabend :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.870 visninger
4 svar
0 synes godt om
19. april 2011

Anonym trådstarter

Halløjsa skønne kagedamer

Jeg har en veninde der skal giftes her til sommer og i den forbindelse er vi nogle der er igang med at strikke en polterabend sammen.

Ud af en lang række udskejelser har vi planer om at den kommende brud skal kastes ud i at lave en lidt krævende kage, det kunne være et bud på en bryllupskage eller måske en sjov/fræk kage alt efter hvad der kommer af input her!

Det jeg efterspørger er nu evt. ideer til selve kagen, men ikke mindst en der måske kan hjælpe på dagen med selve kagefremstillingen, udstyr osv. Dagen hedder ind til videre den 16/7 og vi skal være et sted på Amager!

Hvis du kan hjælpe må du meget gerne skrive her i tråden, så skriver jeg pm (skriver som anonym, da den gifteklare tøs kan finde på at læse med herinde)

På forhånd tak,
forårstil jer alle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2011

mariamiss6

Man kunne i hvert fald lære hende at lave et par forskellige blomster, som jo snildt kan bruges til en bryllupskage.... 

Hvis i nøjes med at lave en af hver, burde det ikke tage for lang tid....

Jeg ville gerne hjælpe, men jeg er lidt ængstelig ved at skulle finde rundt på Amager :S

Selv har jeg idag lavet nogle tulipaner (eller i hvert fald inspireret heraf), påskeliljer, vintergækker. 
Tidligere har jeg lavet kalla liljer og roser og selvopfunde blomster som nemt kunne være en lille græsplæneblomst..... 

Ellers kunne i lave en firgurkage, Hello Kitty eller måske Svampebob eller Spiderman.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

30. september 2011

Claus22

[slettet af moderator]

Anmeld

30. september 2011

Ansemusen

Det tager jo en del tid at lave en bryllupskage, hvis der skal meget flot pynt på. I kunne jo evt. i stedet lade hende lave det mandlige kønsorgan eller noget, når hun var blevet lidt beruset. Det kunne I sikkert få meget plat-humor ud af. Hvis altså hun/I synes sådan noget er sjovt!

Anmeld

30. september 2011

muzen

jeg har lavet den her

den er blevet lavet ved at man laver en pinis og lægger streger på, og til sidst overtrækker man den og gennem samlingen nede under

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.