Det klasisske spørgsmål (fødselsdag i vuggeren)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.866 visninger
11 svar
0 synes godt om
19. april 2011

Malene84

HJÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLP.... drengene fylder 1 år om fjorten dage  og da mange af jer kender mig, undrer I jer nok over at jeg ikke allerede har lavet det hele klar  men den her melder jeg simpelthen pas på... jeg aner ikke hvad jeg skal lave til 12 små sultne vuggestuebørn.

Mine ideer er følgende:

- Frugtspyd (tænker dog... kan de små håndtere det?)

- Slange (lavet af boller eller en bolle-kagemand)

- Små godteposer m. fx. rosiner, frugtstang osv.

eeej men altså... hjælp!!! Hvad tog I med? og fungerede det for hele målgruppen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2011

smokin

Malene84 skriver:

HJÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆLP.... drengene fylder 1 år om fjorten dage  og da mange af jer kender mig, undrer I jer nok over at jeg ikke allerede har lavet det hele klar  men den her melder jeg simpelthen pas på... jeg aner ikke hvad jeg skal lave til 12 små sultne vuggestuebørn.

Mine ideer er følgende:

eeej men altså... hjælp!!! Hvad tog I med? og fungerede det for hele målgruppen?

PØLSEBRØØØØØD! 

Anmeld

19. april 2011

Corn

Malene84 skriver:

Mine ideer er følgende:

Vi blev frarådet at gøre det vilde, da de synes at børnene skal fejres derhjemme mens de er så små, at de ikke ved bedre

Så det bliver nok en melon vi smider derhen, eller måske appelsiner. Noget frugt, og ikke besværligt, de er jo alligevel hamrende ligeglade

Anmeld

19. april 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Lina havde fødselsdag i marts og vi bagte boller med farvet glasur på. Det er ellers sukker-politik dernede, men det er ok når det er fødselsdag

Anmeld

19. april 2011

Ida.

Da mine piger havde sidste dag i deres gamle vuggestue lavede jeg frugtspyd - de var en stor succes - hos hele målgruppen til de små piller gokkerne bare frugten af spyddet og skærer det ud i mindre stykker, hvis der er brug for det.

Annika var 2 år og 10 måneder og Lina var omkring 14 mdr, da de havde dem med

Du kan se billeder af dem her: http://idastankespind.blogspot.com/2010/07/imorgen.html

Anmeld

19. april 2011

SP10

Profilbillede for SP10

Da min søn fyldte 1 år havde jeg købt nogle frugtstænger jeg tog med. Det var de helt vilde med.. Havde dog ikk købt noget frugt men det kunne man jo evt. også gøre

Anmeld

19. april 2011

Malene84

taaaak for jeres svar  åh, jeg ved godt at de ikke ved bedre - men det gør jeg jo - ha ha - jeg har virkelig lyst til at købe hele verden til dem, bare fordi JEG jo synes det er den vildeste dag ever!!! Tænk at de bliver 1 år

(og ja, det er helt tilladt at kalde mig tosset)

Anmeld

19. april 2011

Malene84

Ida. skriver:

Da mine piger havde sidste dag i deres gamle vuggestue lavede jeg frugtspyd - de var en stor succes - hos hele målgruppen til de små piller gokkerne bare frugten af spyddet og skærer det ud i mindre stykker, hvis der er brug for det.

Annika var 2 år og 10 måneder og Lina var omkring 14 mdr, da de havde dem med

Du kan se billeder af dem her: http://idastankespind.blogspot.com/2010/07/imorgen.html

ser super fedt ud  frister helt vildt

Anmeld

19. april 2011

Polkaprik

En rugbrøds"kage"mand!

Anmeld

19. april 2011

foto på lærred

Jeg tror at de bliver lidt for små til frugtspyd hvis de fleste i vs er 1 år. Så vil det nok blive mere arbejde for pædagogerne. Det vil jeg hellere anbefale når de er 2 eller 3 år.

Min datter forstod ikke rigtig noget af det da hun var 1 år, så jeg gjorde mere ud af det året efter.

Jeg mener, at jeg havde et par bakker jordbær med som jeg havde gjort klart og så en lille pakke rosiner.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.