Sandaler

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

799 visninger
8 svar
0 synes godt om
19. april 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Hvad har I købt af sandaler til jeres drenge som er 3 1/2 år?

Jeg har de andre år købt lukkede sandaler til Luka, men er så meget i tvivl om jeg evt. skal købe nogen som er åbne i år eller han stadigvæk er "for lille".

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2011

mortilflere

Syntes det kommer anpå om han cykler og hvordan han gør det , Benjamin på 7 år startede først med åbne sidste år pga han bruger snuden til at bremse , så ville jeg hellere slide på skoen end tånegle

Anmeld

19. april 2011

MoarHvidovre

mortilflere skriver:

Syntes det kommer anpå om han cykler og hvordan han gør det , Benjamin på 7 år startede først med åbne sidste år pga han bruger snuden til at bremse , så ville jeg hellere slide på skoen end tånegle

Luka er lige begyndt, at cykle uden støttehjul her i weekenden og han kan ikke finde ud af det med bremsen endnu, så han brugte sine sko. Det havde jeg ikke lige tænkt på. Tak.

Anmeld

19. april 2011

foto på lærred

MoarHvidovre skriver:

Luka er lige begyndt, at cykle uden støttehjul her i weekenden og han kan ikke finde ud af det med bremsen endnu, så han brugte sine sko. Det havde jeg ikke lige tænkt på. Tak.

Ej det er flot at han er begyndt at cykle allerede uden støttehjul

Anmeld

19. april 2011

MoarHvidovre

foto på lærred skriver:

Ej det er flot at han er begyndt at cykle allerede uden støttehjul

Jeg blev også noget paf, da han bare lige gjorde det i lørdags - uden at vi havde øvet

Anmeld

19. april 2011

foto på lærred

MoarHvidovre skriver:

Jeg blev også noget paf, da han bare lige gjorde det i lørdags - uden at vi havde øvet

Ej han lyder rigtig modig uden at mor eller far har skulle have stang i eller noget. Ja nogle gange overrasker de.

Anmeld

20. april 2011

Grynt

Uhmmm. Jeg køber altid sandaler til mine unger der er lukket i snuden...også til ham på 7  Jeg har arbejdet i inst. i rigtig mange år og jeg har bare set alt for mange små tæer der er blevet ødelagt af div ulykker....uhhhhhh det gør helt ondt i maven bare ved tanken om det

Grynt

Anmeld

20. april 2011

MoarHvidovre

Grynt/Tina skriver:

Uhmmm. Jeg køber altid sandaler til mine unger der er lukket i snuden...også til ham på 7  Jeg har arbejdet i inst. i rigtig mange år og jeg har bare set alt for mange små tæer der er blevet ødelagt af div ulykker....uhhhhhh det gør helt ondt i maven bare ved tanken om det

Grynt

Tak. Nu er jeg blevet overbevist om, at det er lukkede sandaler han skal have. Jeg blev bare i tvivl

Anmeld

20. april 2011

Grynt

MoarHvidovre skriver:

Tak. Nu er jeg blevet overbevist om, at det er lukkede sandaler han skal have. Jeg blev bare i tvivl

Det var så lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.