Babysko fra Kreta + billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

512 visninger
2 svar
0 synes godt om
19. april 2011

Gravid2012

Hej alle sammen.

Jeg bor paa Kreta, og de har nogen vidunderlige butikker med lejetoej, toej og sko.

Har vaeret ude at koebe nogen babysko, er de ikke soede? (de er 0-3 maaneder)

Hvor meget ville saadan et par koste i Danmark ?

Er der nogen der ville vaerer interesseret i at koebe nogen babyting fra Kreta? De har nogen fantatiske ting hernede, og de er billigere end Dk.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2011

Muffinmus

lign sko herhjemme koster lige omkring 99 kr, så tror ikke det kan betale sig desværre. Med mindre de er super billige MED fragt dernede.

Også fordii dk er anbefalingerne at børn ikke må få sko på før de selv kan gå fordi at de ødelægger fødderne, dette gælder alle slags faste sko i læder og  tykkere stof med bund i, altså andet end læder bund. Fødderne skal have fuld bevægelighed og det kan de ikke i sko, heller ikke dem der.

Her er det mest sutsko der er anbefalet så folk gør ikke ret meget i sko før de når 1 år og der er det rigtige sko i stedet for. OG skal de ud når det er køligt bruger vi overtræksfutter i stedet for:-)

Uhh.. er det Pipppi og et andet mærke der især laver de der babysko her hjem til?? det mener jeg. Men de koster i hvert fald mest lige omkring en hund:-)

Anmeld

19. april 2011

Gravid2012

MariaE skriver:

lign sko herhjemme koster lige omkring 99 kr, så tror ikke det kan betale sig desværre. Med mindre de er super billige MED fragt dernede.

Også fordii dk er anbefalingerne at børn ikke må få sko på før de selv kan gå fordi at de ødelægger fødderne, dette gælder alle slags faste sko i læder og  tykkere stof med bund i, altså andet end læder bund. Fødderne skal have fuld bevægelighed og det kan de ikke i sko, heller ikke dem der.

Her er det mest sutsko der er anbefalet så folk gør ikke ret meget i sko før de når 1 år og der er det rigtige sko i stedet for. OG skal de ud når det er køligt bruger vi overtræksfutter i stedet for:-)

Uhh.. er det Pipppi og et andet mærke der især laver de der babysko her hjem til?? det mener jeg. Men de koster i hvert fald mest lige omkring en hund:-)

Jeg syntes nu det er billigt, men nu har jeg jo hellere ik boern endnu.. men jeg fik ogsaa tre sokker med til en god pris

Hvornaar er det du skal til kreta? det er vel snart ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.