mens vi venter på den lille. må vi ikke se jers baby værelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.445 visninger
13 svar
0 synes godt om
19. april 2011

lounika

tænkte det kunne være sjovt at se hvordan ander laver baby værelset klar  pusle plads mm.. alt til den lille ny.. jeg er langt far færdi selv og kunne godt bruge lidt ider og vil gerne se hvad i ander gør for lille babse...  glæder mig til at se fine bilder færdi værelse som ikke færdi.. alt..... uiiii

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

lounika skriver:

tænkte det kunne være sjovt at se hvordan ander laver baby værelset klar  pusle plads mm.. alt til den lille ny.. jeg er langt far færdi selv og kunne godt bruge lidt ider og vil gerne se hvad i ander gør for lille babse...  glæder mig til at se fine bilder færdi værelse som ikke færdi.. alt..... uiiii

Åhhh intet babyværelse her endnu. Vi skal faktisk flytte før vi har plads til en baby. Kan du lige se manden svede???

Anmeld

19. april 2011

Ryberg

Lasses værelse er faktisk lige blevet færdig, mangler dog lige et par details

Det ene billede med tremmesengen er der ikke wall sticker på, det er fordi det er taget før, men billedet efter er der og den er jeg bare glad for

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

19. april 2011

foto på lærred

Du kan se en hel bunke her:

https://www.baby.dk/debat/33306pi2/boernerelateret/vis-mig-dit-boernevaerelse.aspx

Anmeld

19. april 2011

MyLove E

Jeg har det kun klar oppe i mit hoved, sådan næsten.

Jeg har 3 uger til termin og kan stadig ikke finde ud af om vi skal havde det helt klar inden den kommer hjem. Alle tingende er købt. Men har bare så svært ved at sætte det op, endnu.

Anmeld

19. april 2011

Ryberg

Vedlægger lige de her billeder i din tråd, det er billedet over puslebordet.. havde lige en efterspørgsel på det

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

19. april 2011

mamax3

KittyGirl skriver:

Vedlægger lige de her billeder i din tråd, det er billedet over puslebordet.. havde lige en efterspørgsel på det

ej hvor er den fed... hvor har du fået lavet den?

Anmeld

19. april 2011

Jemion

KittyGirl skriver:

Lasses værelse er faktisk lige blevet færdig, mangler dog lige et par details

Det ene billede med tremmesengen er der ikke wall sticker på, det er fordi det er taget før, men billedet efter er der og den er jeg bare glad for

Super fint værelse  Hvor har du købt wallstickeren ?

Anmeld

19. april 2011

Ryberg

mamax3 skriver:

ej hvor er den fed... hvor har du fået lavet den?

jeg har fået den lavet igennem 'Malene84' herinde, hun har en bekendt som lavede den til mig.. ved ikke om hun stadig laver dem.. men de er SUPER fede og unikke

Anmeld

19. april 2011

Ryberg

Jemion skriver:

Super fint værelse  Hvor har du købt wallstickeren ?

Taak.. har selv bestemt teksten på wall stickeren og så har www.rosen-lund.dk lavet den til mig... Super fedt at kunne lave sin egen tekst nemlig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.