sover han længe eller noget galt??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

412 visninger
6 svar
0 synes godt om
19. april 2011

lounika

godmorgen piger...

sover min lille dreng i maven bare længe for første gang eller noget galt??

har haft det skit selv et par dage hvior jeg ikke har kunne lave noget rigtig..

i går aftes var jeg totat sulten selv om jeg lige hade spist.. gik i seng kl 11 efter en time i varmt badkar..

jeg er i uge 30+3.

men siden jeg gik i seng har jeg ikke mærket noget til ham der inde plejer at skal på minst 2 gange og tisse det har jeg ikke været og syntes ikke jeg har været vågen så meget som jeg normalt plejer..

nu har jeg været vågen en time ca hvor jeg bare har lagt og vent og drejet mig..

nu sider jeg og vil have lidt morgenmad.. men

mit spørsmål er så kan han sove længe der inde siden jeg ikke har mærket noget til morgen eller i aftes da vi lage os i sengen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2011

otlitrom

Det kan sagtens være han tager sig en slapper. Men det er sært at sige, for det er dig der kender hans bevægelser bedst, og mønstret i, hvordan det plejer at være!

Har du prøvet at drikke noget iskoldt eller spise noget sukker. Det sætter som oftest god gang i lillefisen i min mave!

Hvis du puffer lidt til maven, får du så "svar"?

Der begynder at blive meget mindre plads derinde, og bevægelserne føles anderledes.. Jeg er 31+0 og har oplevet det samme som du, at der bliver mindre liv. Bevægelserne bliver anderledes..

Vil råde dig til at prøve iskoldt vand eller sukker, og hvis du stadig er bekymret, så ring til FG!

Anmeld

19. april 2011

Mor Til Oktober Børn

Da jeg var i uge 33 begyndte prinsessen oss at være meget stille inde i maven .. Fik den der dims rundt om maven (kan ik huske hva den hedder) hvor de oss kunne se hun var meget stille. Fik at vide at der er mange børn i den sidste del a graviditeten der blir stille for at samle lidt krafter til de skal til verden (-: Men du må prøve at ringe til fødegangen hvis du blir meget i tvivl om hva det er (-:

for der ikk er noget galt med ham (-:

Anmeld

19. april 2011

2babygirls

lounika skriver:

godmorgen piger...

sover min lille dreng i maven bare længe for første gang eller noget galt??

har haft det skit selv et par dage hvior jeg ikke har kunne lave noget rigtig..

i går aftes var jeg totat sulten selv om jeg lige hade spist.. gik i seng kl 11 efter en time i varmt badkar..

jeg er i uge 30+3.

men siden jeg gik i seng har jeg ikke mærket noget til ham der inde plejer at skal på minst 2 gange og tisse det har jeg ikke været og syntes ikke jeg har været vågen så meget som jeg normalt plejer..

nu har jeg været vågen en time ca hvor jeg bare har lagt og vent og drejet mig..

nu sider jeg og vil have lidt morgenmad.. men

mit spørsmål er så kan han sove længe der inde siden jeg ikke har mærket noget til morgen eller i aftes da vi lage os i sengen..

Bare du mærker ham hver dag så skal det nok gå. Hver måned er han jo for lille til hulen, og så er pladsen klemt indtil han har fået den udvidet

Anmeld

19. april 2011

lounika

lidt koldtskål kunne vægge ham uiiii..

nu kom der et spark det var dejligt skulle bare lige blive lidt bekrymeret syntes han så 20 min efter jeg skrev her så ...

DEJLIGT jonas.... for din mor tænker meget på du har det godt der ind i hulen..

Anmeld

19. april 2011

otlitrom

lounika skriver:

lidt koldtskål kunne vægge ham uiiii..

nu kom der et spark det var dejligt skulle bare lige blive lidt bekrymeret syntes han så 20 min efter jeg skrev her så ...

DEJLIGT jonas.... for din mor tænker meget på du har det godt der ind i hulen..

Koldskål er toppen!

Anmeld

19. april 2011

lounika

kitty skriver:

Koldskål er toppen!

jep det kunne han enten ikke lide så han blev sur eller godt lide så han ikke kunne lege stille leg mer..

men hans mor elsker koldskål..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.