Nogen som kender jyllands parkzoo?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

297 visninger
3 svar
0 synes godt om
19. april 2011

Alexander&Lærke

Vi har fået nogle billetter til jyllands parkzoo, kender dog ikke stedet eller det gør jeg måske men fra da selv var lille.... Er det et godt sted, vi skal jo have 3 årig Alexander med er det noget for ham?

Er det bedst selv at have mad med eller er det godt at købe maden der?

Kom fortæl fortæl. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2011

GitteC78

Mette&Alexander skriver:

Vi har fået nogle billetter til jyllands parkzoo, kender dog ikke stedet eller det gør jeg måske men fra da selv var lille.... Er det et godt sted, vi skal jo have 3 årig Alexander med er det noget for ham?

Er det bedst selv at have mad med eller er det godt at købe maden der?

Kom fortæl fortæl. 

Jeg bor ca 14 km fra Jyllands Park Zoo. Jeg har været der mange gange og det er helt klart et sted jeg kan anbefale. Der er mange forskellige dyr, legepladser, et lille tivoli, heste ridning og båd ture. Det er ikke så stort, men hyggeligt. Man kan nemt få nogle timer til at gå der... Det er også muligt at komme ind til gederne, hvilket er meget hyggeligt.

Mht mad kan man selv medbringe eller spise i cafeteriet. Jeg har spist der for nogle år siden og synes maden den gang var fint. Det er jo mest fast food de har.

Jeg skal derud til sommer med min søn på 7 mdr....

Anmeld

19. april 2011

Solstrålen

Jeg vil helt klart anbefale det (Det hedder osse Haunstrup dyrepark) Jeg var der hvert år, da jeg var barn og har været der en enkelt gang siden min datter er blevet født ..

Vi skal derned i år igen. Vi plejer at tage madpakke med, da det jo godt kan blive dyrt at spise sådanne steder

Beskrivelsen af det er ligesom Gitte skrev .. Det er så hyggeligt ..

Anmeld

19. april 2011

Alexander&Lærke

Nå men det lyder da både hyggeligt og godt de i skriver, så kan vi godt drage afted her i påsken når vi har lidt påskeferie Det vil vi glæde os til så.

Læste at der var griller sat op, så over vejer da om vi ikke taget pølser med til at grille, eller ved i om det er sådan nogle "ulækre" nogle, har det lidt med grill på sådan steder, vil helst have at maden bliver ordnligt og ikke sort af andres grilrester...

Men tak for beskrivelser

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.