Ulækkert spørgsmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

686 visninger
4 svar
0 synes godt om
19. april 2011

Anonym trådstarter

Har et lidt ulækkert spørgsmål jeg bare må have svar på..

Sagen er den at jeg er i uge 35 og er begyndt få en del ondt i min mave , og små niv i underlivet som jeg går udfra er de såkaldte plukkeveer jeg har været skånet for indtil nu.. Men er altså også begyndt lugte ret harsk forneden og syntes det er som om der er begyndt komme lidt slim agtig i mine trusser i løbet af dagen.. Ved det lyder utrolig ulækkert men vil hører om det er normalt eller om jeg skal være nervøs? Har også utrolig ondt forneden hvis jeg skal vende mig eller går... Har meget forstyrret nattesøvn og svært ved at finde ro...

Nogle som ved om det er meget normalt i graviditeten nu eller om der kan være noget galt?

Går i bad mindst to gange om dagen for ikke lugte for meget (:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2011

Betteisen

Hejsa!

Kan det mon være slimproppen der er gået???

Tror dit forløb er helt som det skal være... oftest siger man jo at de "rigtige" veer udløber af kraftige plukkeveer (der tiltager op til fødslens start). Og at du ikke lugter af lagkage forneden er vist også ganske normalt

Anmeld

19. april 2011

Anonym trådstarter

Betteisen skriver:

Hejsa!

Kan det mon være slimproppen der er gået???

Tror dit forløb er helt som det skal være... oftest siger man jo at de "rigtige" veer udløber af kraftige plukkeveer (der tiltager op til fødslens start). Og at du ikke lugter af lagkage forneden er vist også ganske normalt

Guud den tanke med slimproppen har faktisk slet ikke strejfet mig, syntes at have fået at vide der skulle komme lidt blod med ud? Men det er der vel egentlig også forskel på 

Havde det da godt nok som om igår da mig og kæresten var ude at shoppe at jeg på et tidspunkt følte at jeg ikke helt kunne holde på vandet og måtte skynde mig på toilet hvor jeg opdagede slimmen i trusserne og hjem gik turen..

Er da glad for det er meget normalt syntes bare det er yderst nedern lugte så fælt .. hehe

Men mange tak for svar du fik mig da lige til overveje nogle ting ..

Anmeld

19. april 2011

celkt

du kunne måske også have fået lidt svamp forneden?!?

For godt nok er det meget normalt at have rigeligt med udflåd, og slimproppen kan også sagtens gå i uge 35, - men det plejer da ikke at lugte syntes jeg...

og en svampeinfektion er helt normalt for gravide, syntes du det klør eller brænder??

De smerter du beskriver, er nok 'bare' dit bækken, der er ved at give sig, det er vildt ubehageligt, men jo nødvendigt. Sov på siden, med en solid pude mellem benene, det er det eneste der virker for mig...

Anmeld

19. april 2011

Anonym trådstarter

celkt skriver:

du kunne måske også have fået lidt svamp forneden?!?

For godt nok er det meget normalt at have rigeligt med udflåd, og slimproppen kan også sagtens gå i uge 35, - men det plejer da ikke at lugte syntes jeg...

og en svampeinfektion er helt normalt for gravide, syntes du det klør eller brænder??

De smerter du beskriver, er nok 'bare' dit bækken, der er ved at give sig, det er vildt ubehageligt, men jo nødvendigt. Sov på siden, med en solid pude mellem benene, det er det eneste der virker for mig...

Årh det ved jeg godt nok ikke ? Er ikke så længe siden jeg er blevet tjekket med urin prøve men der kan de vel ikke tjekke for svamp?

Det er ikke kun efter slimproppen er gået jeg er begyndt at lugte lidt det har det gjort i nogle uger nu så kan vel godt være det er noget svamp værk .. Noget jeg skal kontakte min læge med?

Det klr og brænder ikke nej .. Kan ikke mærke noget kun lugte ..

Har døjet en del med bækkenløsning så har haft ondt i langtid men er godt nok blevet slemt de sidste par dage... Den med pude mellem benene har jeg lavet næsten hele min graviditet pgs bækkenløsningen men mange tak for rådet..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.