Vil i ikk godt se om i kan hjælpe mig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

951 visninger
9 svar
0 synes godt om
19. april 2011

bonanza

Jeg søger en film der hedder : den syngende gris fra 1973, på engelsk hedder den charlotts Web og den handler om en lille gris, en pige og en edderkop.Jeg elskede den film som barn og vil rigtigt gerne ha fat i den til mine piger.Er der nogen der ligger inde med den på dvd? Jeg betaler gerne overpris for den :-) jeg har fundet den på nettet men kun med engelsk tale :-( den skal være med dansk tale.Hjælp piger.......

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. april 2011

Malonde1985

Åh jeg elskede også den film som barn- total yndlings! Sad altid og smågræd til den... Super god og sød film! Har desværre heller ik kunnet opdrive den på dansk, men har den på engelsk og det er bare slet ikke det samme Tror desværre aldrig vi får fat på den med dansk tale

Anmeld

19. april 2011

mulle7430

bonanza skriver:

Jeg søger en film der hedder : den syngende gris fra 1973, på engelsk hedder den charlotts Web og den handler om en lille gris, en pige og en edderkop.Jeg elskede den film som barn og vil rigtigt gerne ha fat i den til mine piger.Er der nogen der ligger inde med den på dvd? Jeg betaler gerne overpris for den :-) jeg har fundet den på nettet men kun med engelsk tale :-( den skal være med dansk tale.Hjælp piger.......

den har vi kan bare ikke huske hvor vi købte den

Anmeld

19. april 2011

Lone Jakobsen

kender den slet ikke. men vil lige oppe din tråd for dig

Anmeld

19. april 2011

bonanza

mulle7430 skriver:

den har vi kan bare ikke huske hvor vi købte den

Vil du ikk sælge den?:-)

Anmeld

19. april 2011

FruHolm <3

skal det være den fra 1973, eller må det godt være den nye udgave?

Anmeld

19. april 2011

bonanza

sarah Foged skriver:

skal det være den fra 1973, eller må det godt være den nye udgave?

Allerhelst den fra 1973 :-) men den nye kan nok også bruges ;-)

Anmeld

19. april 2011

FruHolm <3

bonanza skriver:

Allerhelst den fra 1973 :-) men den nye kan nok også bruges ;-)

Okay det var fordi jeg kan se at CDON sælger den nye for 59 kr, den er nemlig dansk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.