Vil lige fortælle jer om min situation pt.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

581 visninger
3 svar
0 synes godt om
18. april 2011

quar20

Hej alle sammen..

FØRST 1000 mange gange tak for al jeres støtte og opbakning - det betyder virkelig meget for mig..!!

Som mange af jer har læst jer frem til ja så står jeg bare i en møg situation og nu står jeg så endnu værre syntes jeg selv..!!

Skal nu igang med det sværeste i mit liv nogensinde.. - at beskrive min barndom og fortælle hvad der er sket og hvilke episoder, hvornår, med hvem og derefter se på hvordan JEG/Vi ser Kamilla min søster og hvilke behandlingsmuliheder vi ser som en løsning.. Alt i alt en underetning på min søster og dernæst forklarer HVORFOR JEG/VI ikke magter opgaven som 24timres pædagog overfor Kamilla - men gerne vil være der for hende som familie..!!

Derfor har jeg ikke meget "tid" til at koble fra på baby som jeg har brugt meget tid på...!!

Det er IKKE fordi jeg IKKE VIL svarer jer, det er IKKE fordi jeg er forsvundet - jeg har bare brug for at gå all in på Randers kommune for at hun får den rigtige hjælp..!! Derudover har jeg brug for at tilbringe min tid med min lille familie når jeg ikke kæmper mod kommunen..!!

Jeg kan mærke at det blir en sej og hård kamp men jeg står den igennem for at JEG kan få fred - for at JEG kan slippe og KUN blive søster og ikke kontaktperson og støttepædagog..!!

Tak til jer alle - vender stærkt tilbage - tro ikke jeg ikke læser med Det gør jeg skam..

Knus og kram fra

Maria, Tino og Liammus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2011

bullerbassen

Har ikke fulgt med i dine tidligere indlæg -

men ville lige sende dig en KÆMPE .

Anmeld

18. april 2011

Dot D

Sødeste Maria, du tager bare den tid, du har brug for. Jeg ved, du kigger med, og du ved, hvor jeg bor

Anmeld

18. april 2011

mortilflere

Jeg er rimlig prof i slogskamp mod kommunen jeg bor i samme

Sig til hvis du har brug for hjælp

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.