Hej alle sammen..
FØRST 1000 mange gange tak for al jeres støtte og opbakning - det betyder virkelig meget for mig..!!
Som mange af jer har læst jer frem til ja så står jeg bare i en møg situation og nu står jeg så endnu værre syntes jeg selv..!!
Skal nu igang med det sværeste i mit liv nogensinde.. - at beskrive min barndom og fortælle hvad der er sket og hvilke episoder, hvornår, med hvem og derefter se på hvordan JEG/Vi ser Kamilla min søster og hvilke behandlingsmuliheder vi ser som en løsning.. Alt i alt en underetning på min søster og dernæst forklarer HVORFOR JEG/VI ikke magter opgaven som 24timres pædagog overfor Kamilla - men gerne vil være der for hende som familie..!!
Derfor har jeg ikke meget "tid" til at koble fra på baby som jeg har brugt meget tid på...!!
Det er IKKE fordi jeg IKKE VIL svarer jer, det er IKKE fordi jeg er forsvundet - jeg har bare brug for at gå all in på Randers kommune for at hun får den rigtige hjælp..!! Derudover har jeg brug for at tilbringe min tid med min lille familie når jeg ikke kæmper mod kommunen..!!
Jeg kan mærke at det blir en sej og hård kamp men jeg står den igennem for at JEG kan få fred - for at JEG kan slippe og KUN blive søster og ikke kontaktperson og støttepædagog..!!
Tak til jer alle - vender stærkt tilbage - tro ikke jeg ikke læser med
Det gør jeg skam..
Knus og kram fra
Maria, Tino og Liammus
Anmeld