Beløb på fødselsdagsgaver...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

844 visninger
12 svar
0 synes godt om
27. oktober 2008

Honningblomst

Hvor meget cirka køber I for når jeres børn har fødselsdag?
Alle her der bare køber hvad I synes og ikke har nogenlunde fast beløb, behøver ikke svare.
Jeg kan nemlig ikke finde ud af hvordan og hvorledes nu Rasmus og jeg er gået fra hinanden....vi køber hver en portion gaver og skriver os alle på dem. Så nu er det pludselig dobbelt så meget der købes for...ikke det gør noget, men tja...tænkte så på hvor meget I andre som er sammen køber for og jer der er skilt, hvordan gør I det?
Store og lillebror gave er der dog kun en af til hver, som der plejer.
Knus Eva..hvis børn også får dobbelt til jul...hmm, skal være lidt glæder ved at være splitte-op-barn...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2008

Pia.

Eva skriver:

Hvor meget cirka køber I for når jeres børn har fødselsdag?
Alle her der bare køber hvad I synes og ikke har nogenlunde fast beløb, behøver ikke svare.
Jeg kan nemlig ikke finde ud af hvordan og hvorledes nu Rasmus og jeg er gået fra hinanden....vi køber hver en portion gaver og skriver os alle på dem. Så nu er det pludselig dobbelt så meget der købes for...ikke det gør noget, men tja...tænkte så på hvor meget I andre som er sammen køber for og jer der er skilt, hvordan gør I det?
Store og lillebror gave er der dog kun en af til hver, som der plejer.
Knus Eva..hvis børn også får dobbelt til jul...hmm, skal være lidt glæder ved at være splitte-op-barn...

He He - kan ikke finde ud af om jeg må svare.... Men jeg vover mig ud i at gøre det alligevel... VI har ikke noget fast beløb... men altså Mille som fylder 6 år på fredag (det ved du) får en Nintendo ds lite (1200,- ) og taske til 129,- ) men det er nu bare fordi det var det STORE ønske...

Knus Pia...

Anmeld

27. oktober 2008

Stumpen

Mathilde får mellem 3-400 kr...

Anmeld

27. oktober 2008

Honningblomst

PiaR skriver:

He He - kan ikke finde ud af om jeg må svare.... Men jeg vover mig ud i at gøre det alligevel... VI har ikke noget fast beløb... men altså Mille som fylder 6 år på fredag (det ved du) får en Nintendo ds lite (1200,- ) og taske til 129,- ) men det er nu bare fordi det var det STORE ønske...

Knus Pia...

Kender det jo godt...sådan er det jo egentlig også her, eller det var..
Men når det deles op, så er det jo meget godt at få lidt styr på beløb osv..

Knus Eva...som har lagt alle julegaver, kalendergaver, priser og personer som skal have gaver, ind i et word dokument og det er bare så nemt at over skue...kan anbefales

Anmeld

27. oktober 2008

Honningblomst

- skriver:

Køber ikke for noget bestemt beløb, men max 300 kr...

Ok...nok bare fordi vi er delt op nu, at det bliver sådan lidt mere aftalt og planlagt...

Anmeld

27. oktober 2008

Monique

Bruger gerne mellem 500 - 700 kr til gaver.

Anmeld

27. oktober 2008

Astrid P

Af gode grunde har vi kun prøvet det en enkelt gang, og der købte vi for 500 kr fra mor og far. Jeg kunne så ikke helt stoppe der, så jeg købte lidt småting fra hunden og isbjørnebamsen, men det var ikke noget dyrt. Men alt ialt brugte vi vel omkring 600 bobs på gaver til damens første fødselsdag - og det bliver vel noget i samme stil fremover.

Anmeld

28. oktober 2008

Balderson

Jeg tænker ikke over prisen.. Når min guldklump fylder år første gang, så går jeg sku nok lidt amok

Min niece som er delebarn, der ved jeg da at hun får dobbelt op af al ting.. Så det er både fødselsdagsgaver og julegaver begge steder, så er de fri for at hun skal tage ting med når hun skal skifte forældre...

Anmeld

28. oktober 2008

Miamaja

han faar meget... vel 3000 kr til gaver sidste fosdag. til jul faar han ogsaa omkring det samme af mor og far. naar han bliver storre og mere bevidst vil vi holde igen for vil ikke have en snobbet unge. han maa gerne vare forkaelet men ikke snobbet

Anmeld

28. oktober 2008

Honningblomst

Balderson skriver:

Jeg tænker ikke over prisen.. Når min guldklump fylder år første gang, så går jeg sku nok lidt amok

Min niece som er delebarn, der ved jeg da at hun får dobbelt op af al ting.. Så det er både fødselsdagsgaver og julegaver begge steder, så er de fri for at hun skal tage ting med når hun skal skifte forældre...

Sådan tror jeg mange gør...men v har valgt at børnene ikke kun skal have de ting de er glade for når de er hos far, så har de en periode de er vilde med noget bestemt, så følger det barnet eller er her hos mig.
Men ja, det er jo endt med dobbelt op....synes også bare det er for lidt kun at købe for 250kr..
Knus..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.