Tøj til babyer i sommervarme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

660 visninger
6 svar
0 synes godt om
18. april 2011

GitteC78

Hej

Hvad giver I jeres baby på når det er varmt? Jeg har en dreng på 7 mdr og synes det er meget svært at finde ud af, hvor meget/hvor lidt tøj han skal have på. Han skal helst ikke have det for varmt. Han ligger lige nu kun i body i sengen. Og ved ikke hvad han skal have på i morgen... Tager meget gerne imod gode råd...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2011

LBK

Min datter sover nu i en langærmet natdragt med fødder.

Om dagen har hun en lang body på og et par busker plus strømper.... Ellers har hun en kort body og en tynd bluse udover.  Så har hun en dejlig temperatur.

Anmeld

18. april 2011

MaliksMor

Malik sover i en sommer heldragt om natten (ellers for han det for varmt)

Om dagen, har han en alm. langærmet body/bluse, bukser og strømper. Udenfor for han en alm. trøje på og hue (hvis det er varmt) hvis det er lidt køligt en jakke..

Anmeld

18. april 2011

LBK

CamillaRH skriver:

Malik sover i en sommer heldragt om natten (ellers for han det for varmt)

Om dagen, har han en alm. langærmet body/bluse, bukser og strømper. Udenfor for han en alm. trøje på og hue (hvis det er varmt) hvis det er lidt køligt en jakke..

Det samme har min på udenfor...

Anmeld

18. april 2011

bullerbassen

Her sover Silas i heldragter - om dagen har han alm bukser , body & trøje på .... Hvis han er ude og lege - har han en tynd fleecedragt eller trøje på.

Vi smider ikke så hurtigt tøjet, da han ofte er syg med feber osv. Syntes som dig tiden lige nu er svært. Men heller lidt for meget end for lidt

Anmeld

18. april 2011

serinasmor

når det er sommervarmt ( over 30 grader i skyggen) så kun en ble (eller ingenting).... men det er altså ikke sommer endnu .. serina har idag rendt udenfor i sko(måske var det vintersko?) strømpebukser, nederdel, kortærmet body og langærmet bluse (det var i eftermiddags) i formiddag var det + regnbukser med for, en hue og en varm trøje ...

hun havde sit alm tøj + en varm trøje på ud at sove til middag under sin dyne i barnevognen, i skygge og læ

gav det mening

serinasmor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.