Emilies nye hjemmelavede hyggehjørne :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.070 visninger
31 svar
7 synes godt om
18. april 2011

Mette.

Vi er lige flyttet og Emilie har fået nyt stort værelse. Derfor besluttede jeg hun skulle have et hyggehjørne med hjemmesyede puder og et tæppe.

Madrassen er købt i bestemt mål hos skumhuset hvorefter jeg selv har syet betræk til den. Hun elsker allerede hjørnet, og jeg er også selv ret god tilfreds, så jeg måtte lige dele billeder med jer - enjoy!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2011

Mor til L&S

Hvor er det bare fint

Anmeld

18. april 2011

sne190810

I like

Anmeld

18. april 2011

B&J

det ser super hyggeligt ud og sikke mange hygge dage og putte ture der bliver der på

Anmeld

18. april 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Det ser bare super fint ud - flot stykke arbejde

Anmeld

18. april 2011

Isabeau

Mette. skriver:

Vi er lige flyttet og Emilie har fået nyt stort værelse. Derfor besluttede jeg hun skulle have et hyggehjørne med hjemmesyede puder og et tæppe.

Madrassen er købt i bestemt mål hos skumhuset hvorefter jeg selv har syet betræk til den. Hun elsker allerede hjørnet, og jeg er også selv ret god tilfreds, så jeg måtte lige dele billeder med jer - enjoy!

Undskyld, jeg bander, men skide god idé med sådan et hjørne tror jeg hugger din ide - har nemlig et repos, jeg ikke anede hvad jeg skulle bruge til?

Anmeld

18. april 2011

dorthemus

SÅ flot

Anmeld

18. april 2011

Mette.

Isabeau skriver:

Undskyld, jeg bander, men skide god idé med sådan et hjørne tror jeg hugger din ide - har nemlig et repos, jeg ikke anede hvad jeg skulle bruge til?

Snup endelig ideen. Det er alletiders og jeg tror det bliver et rigtigt godt læsehjørne når hun bliver lidt ældre også.

Nu er det bare godt at tumle på og putte sig ned i puderne. - også er det slet ikke ret svært. Så god fornøjelse - og tak og de rosende ord.

Anmeld

18. april 2011

Mette.

Tusind tak skønne piger. 

Anmeld

18. april 2011

Lolli

Øj, det er så fedt, så fedt! Virkelig godt lavet. Sidder her og pønser på om vi kan få plads til sådan et i stuen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.