Mens i cyklus efter ivf behandling

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.106 visninger
3 svar
0 synes godt om
18. april 2011

nielsen80

Hej Tøser,

Jeg går jo og venter på mens. så vi kan komme i gang med 2 ivf forsøg, men den lader sig godt nok vente på sig. Jeg er normalt totalt regelmæssig, men denne gang er jeg gået 4 dage over tid so far, og ingen tegn på noget er under opsejling overhovedet.

Hvordan har det været for jer? Jeg har jo ingen hormoner i denne cyklus taget, men tænker det stadig er dem fra behandlingen som driller.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2011

Lisbeth1985

nielsen80 skriver:

Hej Tøser,

Jeg går jo og venter på mens. så vi kan komme i gang med 2 ivf forsøg, men den lader sig godt nok vente på sig. Jeg er normalt totalt regelmæssig, men denne gang er jeg gået 4 dage over tid so far, og ingen tegn på noget er under opsejling overhovedet.

Hvordan har det været for jer? Jeg har jo ingen hormoner i denne cyklus taget, men tænker det stadig er dem fra behandlingen som driller.

Jeg havde store problemer med min mens efter vores første IVF - så mange, at vores første fryseforsøg blev aflyst Men efter 5 dage med provera kom fru rød 

Jeg ville give det en uges tid mere, hvis jeg var dig.. Hvis fru rød stadig ikke er kommet ville jeg nok ringe til klinikken og høre, hvad de synes, der skal ske...

Anmeld

19. april 2011

nielsen80

Lisbeth1985 skriver:

Jeg havde store problemer med min mens efter vores første IVF - så mange, at vores første fryseforsøg blev aflyst Men efter 5 dage med provera kom fru rød 

Jeg ville give det en uges tid mere, hvis jeg var dig.. Hvis fru rød stadig ikke er kommet ville jeg nok ringe til klinikken og høre, hvad de synes, der skal ske...

Tak for svar, der er nok ikke andet at gøre end at tålmodigt vente...den ventetid altså!!!!!

Hvordan går det med dit rugeri Har du det ok?

Anmeld

19. april 2011

Lisbeth1985

nielsen80 skriver:

Tak for svar, der er nok ikke andet at gøre end at tålmodigt vente...den ventetid altså!!!!!

Hvordan går det med dit rugeri Har du det ok?

Ventetiden er det værste!!

Det går rigtig fint her Jeg er dog ved at blive en smule sindsyg, for kan ikke finde ud af, hvad der (måske ) er tidlige graviditetstegn og hvad der er bivirkninger fra crinonen. Ved godt at det hele nok er crinonens skyld, men håber bare så meget, at det måske endelig er blevet vores tur

Men jeg må også væbne mig med tålmodighed

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.