uren hud?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.477 visninger
8 svar
0 synes godt om
18. april 2011

Anonym trådstarter

Efter jeg er blevet gravid er min hud på hagen blevet ufattelig uren. og rundt om næsen, det er ikke til at holde ud. Jeg renser min hud konstant, og sørger for ikke at spise for meget sukker og fedt. jeg har aldrig haft problemer med min hud før, ikke engang som teenager eller dengang jeg var på p-piller. Men min hage er forfærdelig. Andre der har oplevet det? og hvad har i gjort ved det? det ødelægger virkelig hele min selvtillid. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2011

Anonym trådstarter

18. april 2011

svanen73

Det oplevede jeg oz de første par måneder, er gået over igen. Havde det ik da jeg ventede mine piger, men fik det den her gang hvor jeg venter en søn.

Jeg tænker bare det er en reaktion, ligesom kvalme

Anmeld

18. april 2011

otlitrom

Det er hormoner.. Og jeg tror du kan vaske og spise nok så fornuftigt - det vil stadig ikke forsvinde

Jeg fik uren hud, da jeg tog p-piller. Da jeg stoppede blev min hud pænere.. Først i graviditeten gik den helt amok igen, og nu er den bare jævnt kedelig

Jeg tror det er graviditetsbetinget, og at der ikke er så meget at gøre. Men plej den bare fortsat, det skader sikkert ikke!

Anmeld

18. april 2011

twinny

sådan er det, hormoner...  Jeg har fået sindsyge mange på ryggen...  Min læge sagde det er meget normalt og jeg måtte ikk bruge noget bumse creme... Desværre... Men det går jo heldigvis væk igen...

Anmeld

18. april 2011

Frk.S

Det er vist meget normalt.

Jeg har også døjet lidt med det. Jeg har ellers også altid haft rigtig fin hud - men her i graviditeten har der altså været op til flere bumser på én gang.

Jeg synes dog det er blevet bedre nu.

Anmeld

18. april 2011

Anonym trådstarter

Baby-støv skriver:

sådan er det, hormoner...  Jeg har fået sindsyge mange på ryggen...  Min læge sagde det er meget normalt og jeg måtte ikk bruge noget bumse creme... Desværre... Men det går jo heldigvis væk igen...

Håber jeg virkelig inderligt de gør.. mit ansigt er det væreste sted at have pletter, kan simpelthen ikk tag det ,,

Anmeld

18. april 2011

Anonym trådstarter

Frk.S skriver:

Det er vist meget normalt.

Jeg har også døjet lidt med det. Jeg har ellers også altid haft rigtig fin hud - men her i graviditeten har der altså været op til flere bumser på én gang.

Jeg synes dog det er blevet bedre nu.

Oh .. Håber bare de forsvinder igen hurtigt

Anmeld

18. april 2011

twinny

Anonym skriver:

Håber jeg virkelig inderligt de gør.. mit ansigt er det væreste sted at have pletter, kan simpelthen ikk tag det ,,

jamen de går helt sikkert væk igen... bare rolig. Det er hormoner...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.