Lavtaljede bukser - graviditet.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.151 visninger
7 svar
0 synes godt om
18. april 2011

Anonym trådstarter

Jeg bruger meget lavtaljede bukser, og min mave er ved at blive større, så de strammer lidt. Men har INGEN idé om hvor fanden jeg finder nogle bukser som ikke strammer men stadig sidder pænt? Har heller ikke nogen idé om hvordan de skal være? det min første graviditet og alle siger jeg skal have nogle andre bukser - MEN HVILKE? og hvor får jeg dem? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2011

Steph_Laurits

Anonym skriver:

Jeg bruger meget lavtaljede bukser, og min mave er ved at blive større, så de strammer lidt. Men har INGEN idé om hvor fanden jeg finder nogle bukser som ikke strammer men stadig sidder pænt? Har heller ikke nogen idé om hvordan de skal være? det min første graviditet og alle siger jeg skal have nogle andre bukser - MEN HVILKE? og hvor får jeg dem? 

Mamalicious ventebukser.
Inde på nameit's hjemmeside.

Anmeld

18. april 2011

Anonym trådstarter

StephanieJ skriver:

Mamalicious ventebukser.
Inde på nameit's hjemmeside.

Mange tak skal du have :]

Anmeld

18. april 2011

Snefnug1984

Nu kommer det jo an på hvilken slags bukser du mener, men Vero Moda har nogle fede "Baggy" bukser i øjeblikket med bred elastik ved maven, som ikke strammer

Anmeld

18. april 2011

Stéphanie

Anonym skriver:

De fleste H&M butikker har også noget super sødt og lækkert ventetøj 

Anmeld

18. april 2011

Anonym trådstarter

Snefnug1984 skriver:

Nu kommer det jo an på hvilken slags bukser du mener, men Vero Moda har nogle fede "Baggy" bukser i øjeblikket med bred elastik ved maven, som ikke strammer

Okay Lyder godt, er det alle only butikker?

Anmeld

18. april 2011

Anonym trådstarter

momse22 skriver:

De fleste H&M butikker har også noget super sødt og lækkert ventetøj 

okay men sidder de sådan som almindelige jeans uden at stramme?

Anmeld

18. april 2011

Snefnug1984

Anonym skriver:

Okay Lyder godt, er det alle only butikker?

Yes det går jeg ud fra... har i hvert fald set dem flere steder og de er næsten lige kommet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.