Trillingeklapvogn - Hvor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.728 visninger
6 svar
0 synes godt om
18. april 2011

Becks

Hejsa tøser og enkelte mænder!

Min fætter har fpr nogle måneder siden fået trillinger - 2 piger og 1 dreng! De har i forvejen en søn på 2½..

Da de bor i Norge, har de spurgt os familie i DK, om vi ved hvor vi kan finde en god, stabil og ikke for dyr klapvogn...

Google er ikke min ven idag, og jeg har kun fundet 2 links.. Den ene minder for meget om en paraplyklapvogn, og er i tvivl om hvor god den er for deres rygge.. Den anden er ret fed, men der ser det ud som om, ryglænene ikke kan ligges helt ned og så er den ret dyr..

Kan I hjælpe?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2011

LinLin

Der er denne side, men ingen priser...

http://www.barimex.dk/default.asp?ID=200&pID=121&tilhoerer=123

Tror ikke nogen af dem du har fundet kan lægges ned... I "den anden" vil den bagved da ikke kunne være der hvis man gjorde det (så vidt jeg kan se)

- men sikke en flok

Anmeld

19. april 2011

serinasmor

19. april 2011

aya-zia

Tutter skriver:

Min fætter har fpr nogle måneder siden fået trillinger - 2 piger og 1 dreng! De har i forvejen en søn på 2½..

Da de bor i Norge, har de spurgt os familie i DK, om vi ved hvor vi kan finde en god, stabil og ikke for dyr klapvogn...

Google er ikke min ven idag, og jeg har kun fundet 2 links.. Den ene minder for meget om en paraplyklapvogn, og er i tvivl om hvor god den er for deres rygge.. Den anden er ret fed, men der ser det ud som om, ryglænene ikke kan ligges helt ned og så er den ret dyr..

Kan I hjælpe?

hummer to havde jeg bare som tvilling og sæderne kan ligges hel ned.. bare ik alle 3 på en gang...hvis de to små skal helt ned og ligge skal de sidde forst og bagerst og så skal de vende det foreste sæde om så de kan se babyen for ellers kan den miderste ik være der...

jeg kan KUN anbehale den. den er SUPER fed og ALLE pengene vær... dejlig nem og styre og smader nem og klappe sammen...

Anmeld

19. april 2011

aya-zia

Tutter skriver:

Kan I hjælpe?

man kan også ta det miderste sæde ud hvis man kun skal ha to med og så kan de også ligge ned...

men bestemmer selv om det kun er ryglænet der skal ned og ligge eller om men også vil ha fodstøtten med...

og der kan være VIRKELIG meget lort på den hehe... tror jeg har nogle billeder af den godt nok som 2er hvis du vil se den i forskellige vinkler... 3eren er lidt længer end 2eren men ik meget syntes jeg...

Anmeld

19. april 2011

aya-zia

Tutter skriver:

Kan I hjælpe?

hov og vil lige sige at de der sort nogle der er foran sædet... de der bøjler agtige noget kan tages af... det er ret praktisk hvis de skal sove

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.