Har lige vundet en ipad :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.097 visninger
17 svar
0 synes godt om
18. april 2011

wamse

Har lige fået mail om, at jeg har vundet en ipad på facebook

Har deltaget i ugens gåde på "den som dræber", og jeg blev udtrukket som vinder.

Så nu skal jeg lige finde ud af, hvad sådan en djævel står i, og så skal den sælges, og der er penge til at betale nogle ekstra regninger 

Så passer ordsproget jo glimragende på mig, for der er intet held i kærlighed her, men held i spil i stedet for. 

Vil intet andet end at dele min glæde med jer, for sådan noget her, sker bare ellers aldrig for mig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2011

Holbæktrunten

Fedt - tillykke :0) Mender at den står til et par og tredive hundrede alt efter hvilken model den er... 

Anmeld

18. april 2011

wamse

Holbæktrunten skriver:

Fedt - tillykke :0) Mender at den står til et par og tredive hundrede alt efter hvilken model den er... 

nej hvor fedt, det ville være perfekt at kunne få en god skilling for den, og et par regninger mere betalt ud så 

Anmeld

18. april 2011

CamillaSoefelt

Nice;-)!! Tillykke;-)

Anmeld

18. april 2011

wamse

CamillaSoefelt skriver:

Nice;-)!! Tillykke;-)

Mange tak  Ja det er simpelthen så fedt, og det falder da bestemt et tørt sted. Så skal bare have den hjem, så den kan blive sat til salg. 

Anmeld

18. april 2011

nattergalen

Jeg kunne godt være intresseret i at købe.. Fundet ud af hvad du vil have for den? Og hvor bor du henne? stort tillykke

Anmeld

18. april 2011

TbCp

SKØNT!!!! Tillykke med det

Anmeld

18. april 2011

wamse

nattergalen skriver:

Jeg kunne godt være intresseret i at købe.. Fundet ud af hvad du vil have for den? Og hvor bor du henne? stort tillykke

Jeg skal lige have fundet ud af, hvad det er for en model. Det står der nemlig intet om, på deres side på facebook.

Jeg bor i Vestjylland - Varde.

Anmeld

18. april 2011

wamse

TbCp skriver:

SKØNT!!!! Tillykke med det

Mange tak - jeg troede først, det var sådan en snyde mail, men da jeg så gik ind på deres side, så står mit navn rigtig nok der  inde

Anmeld

18. april 2011

LinLin

Ih hvor dejligt! Jeg får aldrig deltaget i sådan noget... Har vundet en drage i Edeka engang - det er det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.