Hvad skal vi lave?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

949 visninger
18 svar
0 synes godt om
18. april 2011

Nalle

Kæresten og jeg, er børnefri til imorgen, men vi ved simpelthen ikke hvad vi skal lave idag, vejret er jo skønt!

Vi har snakket om at tage i biografen, ud og spise, ud til vandet og spise osv, men vi kan simpelthen ikke blive enige om hvad vi skal, og kæresten siger som sædvanlig, du bestemmer

Så nu må i hjælpe mig piger, nu bestemmer i

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2011

Happiness

Det er næsten ærgeligt at gå i biffen i det gode vejr

Pak en picnikkurv og find en skøn plæne og nyd maden i det fri

Og så måske nyde en is ved stranden/havnen?

Anmeld

18. april 2011

Nalle

Happiness skriver:

Det er næsten ærgeligt at gå i biffen i det gode vejr

Pak en picnikkurv og find en skøn plæne og nyd maden i det fri

Og så måske nyde en is ved stranden/havnen?

Ja det er så, men hvor er det rart at kunne tage lige hvor hen man vil, uden at skal tænke på at finde en barnepige

Jeg elsker vandet, og er så træt af vi ikke har en havn tæt på, for synes det er sååå hyggeligt.

Anmeld

18. april 2011

Gyllibik

Nalle skriver:

Kæresten og jeg, er børnefri til imorgen, men vi ved simpelthen ikke hvad vi skal lave idag, vejret er jo skønt!

Vi har snakket om at tage i biografen, ud og spise, ud til vandet og spise osv, men vi kan simpelthen ikke blive enige om hvad vi skal, og kæresten siger som sædvanlig, du bestemmer

En lille engangs grill, lidt pølser en god salat og så ud i det fri

Anmeld

18. april 2011

TbCp

Jeg ville tage en tur ind til byen og få en god middag og bagefter sidde på en cafe med udendørs servering og nyde en kold fadøl... når det blev for koldt til at sidde ude ville jeg købe en kæmpe pose bland selv slik og leje en god film og så hjem under dynen

Åhhhh hvem der dog havde fri...

Anmeld

18. april 2011

Nalle

TbCp skriver:

Jeg ville tage en tur ind til byen og få en god middag og bagefter sidde på en cafe med udendørs servering og nyde en kold fadøl... når det blev for koldt til at sidde ude ville jeg købe en kæmpe pose bland selv slik og leje en god film og så hjem under dynen

Åhhhh hvem der dog havde fri...

Det tror jeg helt bestemt også kunne være hyggeligt

Anmeld

18. april 2011

Steph_Laurits

Ud til Fulgsang og nyde noget lækkert medbragt mad og bare nyde hinanden og det gode vejr

Anmeld

18. april 2011

Frøken J.

Nalle skriver:

Hvilken by bor i i?

Anmeld

18. april 2011

Nalle

Secrets skriver:

Hvilken by bor i i?

Lille lorte ikast

men vi plejer at kører til herning eller silkeborg

Anmeld

18. april 2011

Nalle

StephanieJ skriver:

Ud til Fulgsang og nyde noget lækkert medbragt mad og bare nyde hinanden og det gode vejr

Var også planen fra starten, men kom i tvivl

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.