Hej allesammen 
Min kæreste og jeg har nu prøvet i 1 år og 7 måneder, og endelig er det lykkedes os at gøre mig gravid. (Var ved at opgive håbet helt).
Jeg har et par spørgsmål, nogle i form af bekymringer ved mit arbejde, og så det meget normale kvalme/opkast.
- På arbejdet;
Jeg oplever alle dage på arbejdet (Landbrug), at jeg har meget tunge løft helt op til en 50-60 kg, og det sætter lidt tankerne igang om jeg kan risikere at tabe barnet hvis jeg tager for hårdt fat. Jeg prøver at skåne maven så meget jeg kan, og udelukkende bruge de andre muskler, men engang imellem kan det godt være svært og jeg kan mærke det prikker voldsomt i underlivet når det bliver lidt for tungt, har en gang fået tårer i øjne fordi det gjorde rigtig ondt og jeg måtte støtte mig lidt til væggen.
Er begyndt at kun fylde spandende halvt selvom det betyder jeg må gå flere gange, men er der andet jeg kan gøre? Og hvad skal jeg især passe rigtig meget på med.
Kvalme og opkast, finder der nogle gode kurer imod det? Min veninde forslog mig æbler og cola, hvilket jeg mindes altid at have fået af min egen mor; Revet æble, cola, mariekiks og franske kartofler.
Jeg er ved at stoppe helt med at ryge, og har skiftet min kaffe på arbejdet ud med mælk istedet for.
Jeg har læst noget med at havregryn skulle være godt til en god start på morgen, og det får jeg os med rosinerne (istedet for sukker) hver eneste morgen.
Hilsen den ovenud lykkelige 
Anmeld