passiv rygning...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

493 visninger
9 svar
0 synes godt om
27. oktober 2008

eliasogmor

der er mange der skriver at de ikke udsætter deres børn for passiv rygning...hvordan klarer i lige den..jeg tænker på, når i f.eks er hos venner og familie...har i så bedt dem om og gå ud og ryge når i er der eller...??????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2008

A.

her fx når jeh har vennet bliver de send i køkkenet men snart flytter vi så er det ud på altanen..min familie ved så godt at jeg vil ikke har at det bliver røget så det går selv ud..med venner er sådan at det er få venner som ryger hjemme..ellers siger jeg ikke at de må ikke ryge når jeg er på besøg hos dem da det er ikke mit hjem jo..

Anmeld

27. oktober 2008

eliasogmor

agnieszka skriver:

her fx når jeh har vennet bliver de send i køkkenet men snart flytter vi så er det ud på altanen..min familie ved så godt at jeg vil ikke har at det bliver røget så det går selv ud..med venner er sådan at det er få venner som ryger hjemme..ellers siger jeg ikke at de må ikke ryge når jeg er på besøg hos dem da det er ikke mit hjem jo..

jamen så er han jo stadig udsat for passiv rygning ( ved ikke om du har sagt der modsatte).....

Anmeld

27. oktober 2008

A.

nej det er han jo ikke for det bliver ikke ryget der hvor han er det flereste kan forstår at man ikke ryger der hvor baby er. vi plejer ikke være i nærhed af røg..men går heller ikke fuldstændig i panik hvis der er nogen som ryger i en sted hvor vi er

Anmeld

27. oktober 2008

Lullaby

Tja, her bliver der ikke røget men når vi er ude udsætter jeg dem for det. Det er kun min familie der ryger så enten det eller intet familie så derfor har vi valgt sådan.

Anmeld

27. oktober 2008

eliasogmor

Anja Nørreslet skriver:

Tja, her bliver der ikke røget men når vi er ude udsætter jeg dem for det. Det er kun min familie der ryger så enten det eller intet familie så derfor har vi valgt sådan.

nåh okay...det lyder som mig så....

Anmeld

27. oktober 2008

Heidi.

eliasogmor skriver:

der er mange der skriver at de ikke udsætter deres børn for passiv rygning...hvordan klarer i lige den..jeg tænker på, når i f.eks er hos venner og familie...har i så bedt dem om og gå ud og ryge når i er der eller...??????

Hejsa

Ja det er meget enkelt.. Hvis vi bliver inviteret til noget hvor folk ryger, så tager vi ikke pigerne med.. Men jeg vil sige at vores familier på begge sider er så flinke.. De sørger nemlig altid fr at folk går ud og ryger, når der kommer små børn60.png

Der er ikke nogle af vores venner der ryger, og dem der gør, ryger ikke indenfor i deres hjem.. Så det er rigtig fedt. Specielt når vi nu har to børn med astma..

Kh Heidi

Anmeld

27. oktober 2008

Pia.

Jeg udsætter aldrig mine børn for pasiv rygning... He he, men det er altså sandt....

Her hjemme ryger vi ikke og min familie kunne aldrig finde på at ryge når vi er der og der samme med min mands familie... det tog lidt tid før min mand familie fandt ud af at vi mente vi ikke kom hvis de røg foran børnene....

De fleste af vores venner ryger ikke, så det er ikke noget problem der, de få der gør har selv børn og ryger ikke inde hvor børnene er....

Knus Pia

Anmeld

27. oktober 2008

Lullaby

Der er ikke nogle af vores venner der ryger, og dem der gør, ryger ikke indenfor i deres hjem.. Så det er rigtig fedt. Specielt når vi nu har to børn med astma..

Hvis mine børn havde astma ville jeg heller ikke udsætte dem for det. og hvis vi ender med at flytte nærmere min familie sådan så det er oftere de skal på besøg hos dem vil jeg også sige, at der ikke skal ryges.. Jeg ved bare at min far er af dem gamle skole og "hans hjem er hans hjem og ingen andre end ham bestemmer der" og hvis det så betyder at han ikke ser sine børn so be it..

Anmeld

27. oktober 2008

Lise

De få jeg efterhånden kender der ryger, kunne aldrig finde på at tænde deres smøger i selskab med børn. Og det er virkelig få jeg kender efterhånden som ryger - udover til fest hvor børn ikke er med - da mange er holdt op... Nogle af mine veninder røg ikke engang i mit selskab mens jeg var gravid, i deres eget hjem, på trods af at jeg havde sagt det var ok...

Lise - som synes hun kun kender hensynsfulde mennesker, når det kommer til rygning.

Ps: hvis vi var et sted hvor der blev røget, så ville jeg tage mit barn og gå.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.