Coop's bleer...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

465 visninger
7 svar
0 synes godt om
18. april 2011

birthee

Hvad er jeres erfaringer med dem??? Så at de var billigere styk-pris end libero/pampers når disse ikke er på tilbud... Så kom med jeres erfaringer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2011

MamaLook

De BEDSTE bleer EVER!! synes jeg

De er mærket med både Svane- og A&Amærket Og så sidder de perfekt på min lille dreng

Anmeld

18. april 2011

birthee

det er jo med at finde dem der passer bedst... og så er det jo altid den pris de står til

Anmeld

20. april 2011

Alexander&Lærke

De er super gode, ved ikke hvordan de er til helt små, nogle i min mødre gruppe havde problemer med at de tissede igennem.

Vi har selv brugt dem da Alexander blev større og der har de været perfekte også er de billige. I vores brus koster de kun 70 kr.

Vi har også brugt dem som hedder anglemark og de er også super fine og billige og kun 70 kr. Så hvis du skal give ligeså meget for dem så køb dem endeligt de er super til den pris.

Anmeld

20. april 2011

birthee

Mette&Alexander skriver:

De er super gode, ved ikke hvordan de er til helt små, nogle i min mødre gruppe havde problemer med at de tissede igennem.

Vi har selv brugt dem da Alexander blev større og der har de været perfekte også er de billige. I vores brus koster de kun 70 kr.

Vi har også brugt dem som hedder anglemark og de er også super fine og billige og kun 70 kr. Så hvis du skal give ligeså meget for dem så køb dem endeligt de er super til den pris.

Det var lige nøjagtig de der änglamark jeg tænkte på - men dejligt at høre de er gode også... Tror jeg må ned og købe en pakke idag, så jeg kan få prøvet dem af...

Anmeld

20. april 2011

TbCp

Vi bruger dem og er godt tilfredse!

Anmeld

20. april 2011

Mira0911

Vi brugte dem tidligere til vores... Har været godt tilfredse med dem.. 

Anmeld

20. april 2011

Nadia&Daniel

birthee skriver:

Hvad er jeres erfaringer med dem??? Så at de var billigere styk-pris end libero/pampers når disse ikke er på tilbud... Så kom med jeres erfaringer

Vi bruger dem ikke selv - men en fra min mødregruppe bruger dem til hendes datter. Det er fordi det er de eneste bleer hun kan tåle, hun bliver rød af alle andre mærker..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.