hvad får i når bestiller hos Bones?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.138 visninger
7 svar
0 synes godt om
27. oktober 2008

SaNiNa

Min lillesøster og hende kæreste kommer ind til os i dag... og jeg hvade ikke lige fået taget noget op...

så har lige bestilt en Spareribs Box og Barbecue Kyllingebryst Barbecue... vi før ikke særlig tit fra bones tror vi har bestilt derfra 3 gange på 5 år og så har vi været derinde og spise 1 gang

Nå men hvad bestiller i?
og er det et sted i ofte bestiller fra?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. oktober 2008

twinboys

Sanne skriver:

Min lillesøster og hende kæreste kommer ind til os i dag... og jeg hvade ikke lige fået taget noget op...

så har lige bestilt en Spareribs Box og Barbecue Kyllingebryst Barbecue... vi før ikke særlig tit fra bones tror vi har bestilt derfra 3 gange på 5 år og så har vi været derinde og spise 1 gang

Nå men hvad bestiller i?
og er det et sted i ofte bestiller fra?

Hej har aldrig bestilt noget derfra og har kun spist derinde 2 gange tror jeg...

Maden er ellers super...

Majbritt

Anmeld

27. oktober 2008

Mathilde

Jeg har faktisk aldrig spist der. Jeg har været på Bones i Århus en enkelt gang, men fik kun en øl
Hvis vi bestiller mad udefra er det som regel fra pizzaria. Min kæreste får pizza og jeg får en durumrulle med dressing ved siden af.

Mathilde

Anmeld

28. oktober 2008

Pia.

Så var der lige mig som ikke anede hvad Bones var ??? har aldrig bestilt der eller spist der... Håber det var lækkert...

Knus Pia.

Anmeld

28. oktober 2008

SaNiNa

det var super lækkert. Og så deres fersken is nummm.

og salat bar nummm.

det kan varmt anbefales at prøve det, på selve resturanen er der 25% på regningen hvis man spiser mellem 17-19.

Anmeld

28. oktober 2008

Pia.

Sanne skriver:

det var super lækkert. Og så deres fersken is nummm.

og salat bar nummm.

det kan varmt anbefales at prøve det, på selve resturanen er der 25% på regningen hvis man spiser mellem 17-19.

Godt det var lækkert... 60.png

Anmeld

28. oktober 2008

Fam. Madsen

åhh vi eelllsskker maden fra boens og når vi bestiller der inde fra få en spareribs, bagekarfoler og salat... nammmmm45.png45.png

Anmeld

28. oktober 2008

Nadi

ELSKER BONE'S!!

Vi plejer at bestille deres family box hvis vi tager det med hjem. Men når vi spiser derinde så prøver jeg nogle af deres andre retter. Jeg kunne spise derinde hver dag pga deres salatbar, de har verdens bedste. MUMS!

-Nadia

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.