måske en kunde i bryst

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

393 visninger
4 svar
0 synes godt om
18. april 2011

Anonym trådstarter

jeg skriver anonym da jeg kender en masse her inde har ikke brug for bliver spurgt vildt meget om det..

det sådan jeg følt jeg har haft en kunde, eller noget andet småt hårdt i mit højre bryst. jeg ringede til lægen i dag da jeg tænkte må hellere, efter min kæreste har sagt det i lang tid jeg skulle.. så spurgte hun hvor lang tid jeg haft det i 3-4 måneder hun sagde du få en tid i dag 13.30 så nu skal jeg der op, har aldrig været så nervøs i mit liv før.. jeg bange for hvad jeg skal igennem? bliver jeg indlagt? og hvad gør hun ved mig?

hvis der andre der har erfaringer hvad de har været i igennem må de meget gerne komme med det?

hav en skøn dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2011

Mor til Ella

Jeg var inde for et halvt år siden, også efter at manden nærmest havde bundet mig på læge briksen

Jeg vil en tid i Vejle, kom der op og kom ind til en rigtig sød dame, tog blusen af og hun mærkede tydeligt at mærke at hun vidste hvilke steder hun skulle trykke og mærke, på mig var der så ikke noget, og hun sagde at der heldigvis var flest de sendte hjem igen

Men hvis hun havde fundet noget, havde hun sendt mig videre og få den skannet.

Men det var en meget stille og rolig oplevelse.

Det værste synes jeg var at jeg sad og ventede med kræft patienter i behandling, det var ikke så rart. 

Anmeld

18. april 2011

Anonym trådstarter

Lollo1987 skriver:

Jeg var inde for et halvt år siden, også efter at manden nærmest havde bundet mig på læge briksen

Jeg vil en tid i Vejle, kom der op og kom ind til en rigtig sød dame, tog blusen af og hun mærkede tydeligt at mærke at hun vidste hvilke steder hun skulle trykke og mærke, på mig var der så ikke noget, og hun sagde at der heldigvis var flest de sendte hjem igen

Men hvis hun havde fundet noget, havde hun sendt mig videre og få den skannet.

Men det var en meget stille og rolig oplevelse.

Det værste synes jeg var at jeg sad og ventede med kræft patienter i behandling, det var ikke så rart. 

okay . jeg har ikke ringet til noget sygehus, jeg kun ringet til min læge, håber godt nok hun bare sige det bare jeg. men slog lige op hvor der stod kunder i brystet på google, og de ting der står er der kun en jeg ikke kan sætte et hak ved. det syntes jeg vildt og skæmmende

Anmeld

18. april 2011

Mor til Ella

Anonym skriver:

okay . jeg har ikke ringet til noget sygehus, jeg kun ringet til min læge, håber godt nok hun bare sige det bare jeg. men slog lige op hvor der stod kunder i brystet på google, og de ting der står er der kun en jeg ikke kan sætte et hak ved. det syntes jeg vildt og skæmmende

Ok troede at du var sendt videre.

Men det er det samme lægen gør, og hvis hun mener det nødvendigt sender hun dig videre, hun troede ikke der var noget ved mig men sagde at hun ikke turde tage chancen når jeg er så ung.

for dig

Anmeld

18. april 2011

Anonym trådstarter

Lollo1987 skriver:

Ok troede at du var sendt videre.

Men det er det samme lægen gør, og hvis hun mener det nødvendigt sender hun dig videre, hun troede ikke der var noget ved mig men sagde at hun ikke turde tage chancen når jeg er så ung.

for dig

tak, 

jeg er også send videre men de siger det ikke er nogen kæftkunde så det håber jeg også de siger når jeg skal på sygehuset

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.