Ånderne vender tilbage..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

504 visninger
9 svar
0 synes godt om
18. april 2011

Guldet

nogle der følger med i programmet... og hvad synes i om det? tror i på det?

Jeg ser det, og tror 100 % på det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2011

Jakob'sMor

LAURAS MOR skriver:

nogle der følger med i programmet... og hvad synes i om det? tror i på det?

Jeg ser det, og tror 100 % på det..

Jeg ser det også og tror også på det 100 %.

Er spændt på næste gang med dem som ser små børn, scary

Anmeld

18. april 2011

Guldet

Jakob'sMor skriver:

Jeg ser det også og tror også på det 100 %.

Er spændt på næste gang med dem som ser små børn, scary

Ja det er vildt spændende.. men samtidig er jeg også utrolig bange for det uvisse.. Ville dø af skræk hvis noget sådan usædvanligt forgik herhjemme...

Anmeld

18. april 2011

Vial

Er det det med Thomas Breinholdt?

Anmeld

18. april 2011

Guldet

KaMa skriver:

Er det det med Thomas Breinholdt?

Nej det er med Ibi Støving - det kører på kanal tv3 puls

Anmeld

18. april 2011

Tanja84

Herhjemme sidder vi også klistret til skærmen.

Jeg er slet ikke i tvivl om der er mere mellem himmel og jord, som vi ikke kan forklarer.

Hjemme i mine forældres gamle hus, skete der også en masse uforklarlige ting. Tingene begyndte først efter en bekendt som kom hos min mor hver dag, begik slevmord - så vi talte altid om at det var Hardy der var på besøg.

Anmeld

18. april 2011

Guldet

Tanja84 skriver:

Herhjemme sidder vi også klistret til skærmen.

Jeg er slet ikke i tvivl om der er mere mellem himmel og jord, som vi ikke kan forklarer.

Hjemme i mine forældres gamle hus, skete der også en masse uforklarlige ting. Tingene begyndte først efter en bekendt som kom hos min mor hver dag, begik slevmord - så vi talte altid om at det var Hardy der var på besøg.

Ja tror også på at der er mere her mellem himmel og jord.. Vildt spændende.. men finder det også utroligt skræmende..

Har selv hørt skridt om natten, som barn derhjemme.. og radioen gik tit igang om natten, med høj musik.. Min lillesøster fortalte også tit at hun følte tit at hendes dyne blev trukken af og hun har også fortalt at hun mærkede en kold hånd på hende kind..

Anmeld

18. april 2011

Jakob'sMor

LAURAS MOR skriver:

Ja det er vildt spændende.. men samtidig er jeg også utrolig bange for det uvisse.. Ville dø af skræk hvis noget sådan usædvanligt forgik herhjemme...

Ja jeg ville dø hvis der var ånder i mit hjem - puha, nogen gange når jeg ser det løber det mig klodt med af ryggen

Anmeld

18. april 2011

4kløver

Ser det også. Men tror ikke på det.

Anmeld

18. april 2011

Rockertand

Ser det også engang imellem, men tror ikke på det - men det er da god underholdning.

Jeg er lidt for videnskabeligt minded til at hoppe på sådan noget, det er lidt det samme, som når du læser horoskop - der er altid noget, der passer, og det overskygger så det, der ikke passer - altså jeg mener bare, at hvis du leder længe nok og skyder med spredehagl, så skal du nok finde noget, der passer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.