Hjælp med fotohandler eller ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

422 visninger
7 svar
0 synes godt om
18. april 2011

TineA

Vi har fået printet et billede af vores skønne dreng på canvas/lærred, men nu skal det op på en ramme. Altså sådan en træramme, som malerlærreder også er på - giver det mening?

Men hvem kan gøre såddan noget? Er det en fotohandler? Jeg tænkte på Posterland inde i byen, mon de kan lave det?

Ellers ville jeg gerne høre fra Jer,hvor tror I, at vi ville kunne få det lavet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. april 2011

sophiemy

Er det en svæveramme du taler om? I så fald kan I selv gøre det - se eksempelvis rammer på nedenstående link

http://www.maktub.dk/group.asp?group=119&gclid=CJ_hvaHBpagCFcMl3god7nraIA

Men du skriver ikke om billedet er monteret på en plade eller om det er det rå kanvas.

Anmeld

18. april 2011

TineA

madagaskar skriver:

Er det en svæveramme du taler om? I så fald kan I selv gøre det - se eksempelvis rammer på nedenstående link

http://www.maktub.dk/group.asp?group=119&gclid=CJ_hvaHBpagCFcMl3god7nraIA

Men du skriver ikke om billedet er monteret på en plade eller om det er det rå kanvas.

Nej, det er ikke en svæverammme - det er lidt svært at forklare.

Altså, vi har fået printet billedet på kanvas og det skal på en ramme. Altså det skal bukkes rundt om en ramme og sættes fast - giver det mening?

Anmeld

18. april 2011

sophiemy

W.. skriver:

Nej, det er ikke en svæverammme - det er lidt svært at forklare.

Altså, vi har fået printet billedet på kanvas og det skal på en ramme. Altså det skal bukkes rundt om en ramme og sættes fast - giver det mening?

Jeg tror jeg ville forsøge at høre en glarmester (ved godt, at du ikke vil have glas på - men de berammer også uden glas)

Anmeld

18. april 2011

TineA

madagaskar skriver:

Jeg tror jeg ville forsøge at høre en glarmester (ved godt, at du ikke vil have glas på - men de berammer også uden glas)

Ja, det kan da egentlig godt være Må lige ringer til en eller flere så

Tak for hjælp

Anmeld

18. april 2011

mortilflere

Vi  HAR FÅET DET GJORT I ET GALLERI , HOV den sad fast LOL

Anmeld

18. april 2011

TineA

mortilflere skriver:

Vi  HAR FÅET DET GJORT I ET GALLERI , HOV den sad fast LOL

Okay, hvorhenne ??

Anmeld

18. april 2011

mortilflere

W.. skriver:

Okay, hvorhenne ??

Randers

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.