Har en gammel barndomsveninde, som jeg sjældent ser, men vi hygger når vi ses, vi bor desværre i hver sin del af landet, men hun kommer ofte hjem til sine forældre, som bor tæt på, hvor jeg bor. ( hende der er flyttet væk) Besøgte hende en dag, hvor hun gav udtryk for hun ville blive skuffet hvis hun ikke blev inviteret med til dåb, bla fordi vi havde været veninder så længe og jeg var med til hendes bryllup.
Efter jeg har født har vi ikke snakket meget sammen, hun fik dog invitationen som lovet, og vi havde en aftale hvor vi skulle ses, men hun rykkede tidspunktet for aftalen til så sent om aftenen jeg var nød til at aflyse. Hun sagde det var helt ok, og hun ikke ville blive sur, som om det nærmest var min skyld, jeg blev nød til at aflyse, men tager altså ikke imod gæster sent om aftenen når jeg har en lille baby, som skal have mad flere gange om natten.
Har ikke hørt fra hende siden, og hun har ikke svaret på om de kan komme til dåben, mangler kun svar fra hende, og varer ikke længe før frist er nået, og synes både det er vildt provokerende hun både inorerer og ikke vsarer, men også dybt sårende
hvad ville i gøre, afvente og se, trække inviaitonen tilbage eller bare regne for afbud hvis hun ikke når at svare inden SU dagen.
øv hvor er jeg skuffet, ved godt børn ikke er hendes kæmpe interesse, men jeg hører da også på hendes universitetspladder, når hun taler som om man skal kunne forstå hvad hun snakker om, og virker som om hun føler sig hævet over en fordi hun vægter udd og karriere højt, hvor jeg er mere jordnær og familie orienteret.Er bare så ked af hendes opførsel, og fortryder et sted jeg inviterede hende med