Så kom dagen endelig for Lorelai's dåb! Og hold op den startede stresset! Hørte slet ikke vækuret, så kom 45 min for sent op
Så opdagede jeg at de støvler jeg havde købt i går var i TO forskellige str, så brugte en TIME på at få dem på
Min mor kom 1½ time for sent med kjolen og morgenmaden nåede kun at bestå af et kvart rundstykke også skulle vi afsted. Heldivis nåede vi kirken til tiden og Lorelai sov igennem hele dåben
Gudmoren kom dog til at sige hendes navn forkert og præsten blev temmelig forvirret, men tog det med et smil
Efter kirken gik vi alle i samlet trop hjem til os og fik lidt mad og drikke og hyggede hele dagen igennem.. Vi fik plads til 21 mennesker i vores lille 85kvadratmeter lejlighed, selvom det var lidt trængt hyggede alle sig og lillepigen nød al den opmærksomhed! Kagen var SUPER lækker og alle spiste op
Vi havde en halv kage tilbage og da min mormor ville skære et stykke og tage med hjem til min morfar, kom hun desværre til at tippe resten af kagen på gulvet! UPS!
Dagen sluttede af på en lidt anden måde end jeg havde planlagt.. Kæresten fik samlet alle i haven så vi kunne sige tak for alle de fine gaver og tak for at de ville bruge deres tid på at hylde vores dejlig tøs på hendes storedag.. Nick valgte at falde på KNÆ! Men den smukkeste ring! Foran alle vores gæster.. Tror i lige jeg blev overrasket og flov 
Tårene væltede frem og kunne slet ikke stoppe.. Og i stedet for et 'JA!' kom jeg til at udbryde ' YOU BITCH!' 
Meeeen fik da fremstønnet et ja efter
Så dagen blev ikke kun til dåb, men også et frieri

Vi har været så heldige at min mormor stadig er på denne jord så jeg fik taget et 4 generationsbillede! Dåbskjolen har jeg fået min mor til at hækle og sy et underskørt. Hun startede sist i Januar og en blev helt færdig i går aftes
Desuden havde vi aftalt ikke at have bordkort, duge og blomster da pengene var lidt små, men det ordnede min mor i går aftes, så kl 23 kom hun med blomster, duge og svigermor fik bikset nogle bordkort sammen
Og smukt blev det
Nu glæder jeg mig virkelig bare til at komme i seng og nyde en godnats søvn!
Imorgen er det farvel og på gensyn med svigermor også ellers igang med at starte planlægning af bryllup - og igang med træning igen så alle de forbande' gravidites kilo kan ryge af!
Lige et par enkle billeder fra dåben og Nicks frieri

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld