Engelsk dokumentar amining vs. flaske

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.074 visninger
4 svar
0 synes godt om
17. april 2011

Talbutikken

Der er ikke danske undertekster.. Jeg står af til sidst i programmet hvor en mor ammer begge sine sønne på henholdsvis 3 og 5 år

http://www.megavideo.com/?d=1EQDWW72

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2011

Dinna88

Uh, det må jeg lige se. Har set det før, men desværre kun slutningen og ja... at blive ammet i den alder... Der står jeg seriøst også af.

Anmeld

17. april 2011

henh01

for nogle år tilbage var der en engelsk dokumentar i flimmeren der omhandlede amning. 2 situationer var så ekstreme at de stadig hænger ved.. Den ene var en dreng på 12 !!!!!! år der gik ud til sin mor og fik en tår babs når han kom hjem fra skole..  Den anden var en en familie hvor moderen ikek kunne amme pga sygdom og derfor lagde de spædbarnet til hos mormoderen og fik på den måde hendes produktion i gang og hun blev fødekilden til dette barn.. Fy for den da!!!!!!!!!

Anmeld

18. april 2011

Talbutikken

henh01 skriver:

for nogle år tilbage var der en engelsk dokumentar i flimmeren der omhandlede amning. 2 situationer var så ekstreme at de stadig hænger ved.. Den ene var en dreng på 12 !!!!!! år der gik ud til sin mor og fik en tår babs når han kom hjem fra skole..  Den anden var en en familie hvor moderen ikek kunne amme pga sygdom og derfor lagde de spædbarnet til hos mormoderen og fik på den måde hendes produktion i gang og hun blev fødekilden til dette barn.. Fy for den da!!!!!!!!!

12 år fy da føj

Anmeld

6. maj 2011

hilma

alt for amning, men HALLØJ, alt med måde! det er da ikke charmerende at så store børn skal ammes...! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.