Hvor lang tid mælk efter ammestop?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.471 visninger
10 svar
0 synes godt om
17. april 2011

Anonym trådstarter

Min læge ville ikke lade mig få medicin til at stoppe mælkeproduktionen, så nogen der kan fortælle mig hvor længe man kan regne med det tager før mælken er helt væk? Stoppede amningen før jul og har stadig meget mælk, prøver så vidt muligt ikke at tjekke om der er mere, men er ikke i tvivl...

Kan det passe der stadig er mælk næsten 5 måneder efter ammestop...?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2011

Anonym trådstarter

17. april 2011

GitteC78

Kigger lige med

Anmeld

17. april 2011

Millesmammi

Anonym skriver:

Min læge ville ikke lade mig få medicin til at stoppe mælkeproduktionen, så nogen der kan fortælle mig hvor længe man kan regne med det tager før mælken er helt væk? Stoppede amningen før jul og har stadig meget mælk, prøver så vidt muligt ikke at tjekke om der er mere, men er ikke i tvivl...

NEJ ! det skulle der ikke ret gerne være! 

jeg tror mit var væk efter 1 eller 2 uger!

Anmeld

17. april 2011

Nettemor

altså har ikke prøvet det før. men det er er 3 mdr siden jeg holdt helt op med at amme. efter at have trappet ned osv. og jeg har stadig mælk. ikke meget men nok til at hvis jeg render uden bh så bliver toppen fugtig osv..

Anmeld

17. april 2011

Anonym trådstarter

Millesmammi skriver:

NEJ ! det skulle der ikke ret gerne være! 

jeg tror mit var væk efter 1 eller 2 uger!

Hmm okay, øv... Må hellere høre om jeg ikke godt må få piller til at stoppe det helt, har ellers gået med stramme sports bhér den første månede som burde gøre det...

Anmeld

17. april 2011

2babygirls

Anonym skriver:

Jeg stoppede i slutningen af februar fordi jeg løb tør, men kan sagtens presse lidt ud uden at jeg laver pletter på tøjet. Er dine bryster spændte eller er der mælk når du klemmer noget ud ?

Anmeld

17. april 2011

birthee

Jeg synes du skal bede om at få de piller, det er trods alt din krop!!! Jeg fik piller på sygehuset til at stoppe mælken, og har haft lidt mælk fra brysterne de første 10 dage, men det er helt stoppet nu, hvor Caroline lige er blevet 2 uger...

Anmeld

18. april 2011

Anonym trådstarter

Tina&Martin skriver:

Jeg stoppede i slutningen af februar fordi jeg løb tør, men kan sagtens presse lidt ud uden at jeg laver pletter på tøjet. Er dine bryster spændte eller er der mælk når du klemmer noget ud ?

De er lidt spændte, og ømme hvis jeg f.eks. har sovet på maven. prøvede at massere en mælkeknude væk forleden og så stod der ellers en stråle ud, så det er ikke bare en dråbe..

Anmeld

18. april 2011

2babygirls

Anonym skriver:

De er lidt spændte, og ømme hvis jeg f.eks. har sovet på maven. prøvede at massere en mælkeknude væk forleden og så stod der ellers en stråle ud, så det er ikke bare en dråbe..

Hold da op... Det er da mystisk..
Altså Madeleine fik lov at få ved mig når jeg havde en mælkeknude, men havde kun een i hvert bryst da jeg stoppede, så det var hurtigt overstået.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.