Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
hej. Jeg er rigtigt utilfreds og utrygt hos min nuværende praktiserende læge, derfor søger jeg nu en anden læge i Århus som I varmt kan anbefale Jeg føler ikke jeg kan snakke med hende om ting jeg går rund og ville have snakket med lægen om. Help girlsss
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Unalisa skriver: hej. Jeg er rigtigt utilfreds og utrygt hos min nuværende praktiserende læge, derfor søger jeg nu en anden læge i Århus som I varmt kan anbefale Jeg føler ikke jeg kan snakke med hende om ting jeg går rund og ville have snakket med lægen om. Help girlsss
Nu ved jeg ikke hvem du har, men jeg har læge hos Bondo, Ovesen og Heje. Der er adskillige læger i klinikken, men jeg synes kvinden især er rigtig rigtig god
Jeg har lægerne på Ryhavevej lige nu
Secrets skriver: Nu ved jeg ikke hvem du har, men jeg har læge hos Bondo, Ovesen og Heje. Der er adskillige læger i klinikken, men jeg synes kvinden især er rigtig rigtig god
Det er svært at anbefale en læge, for sidst jeg søgte læge var alle lukket for nye patienter... Så har stadig min læge i viby/holme, som jeg heldigvis er rigtig rigtig glad for og har haft siden jeg var 3 år.. Men hende kan jeg varmt anbefale (på neptunvej)
Jeg har også Bondo, Ovesen og Heje, og dem er jeg rigtig glad for! De har altid tider, hvis man har brug for det - og så er de rigtig gode og søde alle sammen
Lene Frisk, jeg tror hun ligger i Søndergade nu..
Elna Hansen på Store Torv. Jeg har haft hende som læge siden jeg var barn. Verdens sødeste læge
Kristinav skriver: Jeg har også Bondo, Ovesen og Heje, og dem er jeg rigtig glad for! De har altid tider, hvis man har brug for det - og så er de rigtig gode og søde alle sammen
Jeps! Havde kun lige den her pisse irriterende oplevelse:
https://www.baby.dk/debat/101580pi1/ordet-er-frit/jeg-er-stikhamrende-rasende-tosset---.aspx
Ellers har dte været positivt, og især Hanne er bare rigtig venlig og god at snakke med. Man kan altid få hjælp og bliver taget seriøst
Secrets skriver: Jeps! Havde kun lige den her pisse irriterende oplevelse: https://www.baby.dk/debat/101580pi1/ordet-er-frit/jeg-er-stikhamrende-rasende-tosset---.aspx Ellers har dte været positivt, og især Hanne er bare rigtig venlig og god at snakke med. Man kan altid få hjælp og bliver taget seriøst
Ej hvor irriterende! Sådan noget skal bare ikke ske. Man bliver så rasende.
Er kommet der rigtig tit, og har heldigvis aldrig haft problemer.. Håber da at din oplevelse var en engangsforestilling, ellers er det da for dårligt!
Kristinav skriver: Ej hvor irriterende! Sådan noget skal bare ikke ske. Man bliver så rasende. Er kommet der rigtig tit, og har heldigvis aldrig haft problemer.. Håber da at din oplevelse var en engangsforestilling, ellers er det da for dårligt!
Jeg regner med, at der har været en misforståelse mellem lægen og sekretæren, men det var lidt ærgerligt ja! Heldigvis har jeg kun haft gode oplevelser ellers
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128