Hjælp til gasgrill

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.165 visninger
8 svar
0 synes godt om
17. april 2011

henh01

Hejsa

Håber nogen af Jer har lidt mere erfaring end jeg på dette område.. Sagen er den at jeg skal ud og købe en grill med gastænder.. HVad er det præcist dette er? Kans e at man kan få gasgrille med og uden gastænder... hmm..

Findes der en grill der ikke er gas grill, men som bare har en gastænder eller er man ovre i en gasgrill?

Håber nogen kan hjælpe...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. april 2011

chael

Vi har en Weber performer, som er med gastænding.

Vi er ikke så meget til gas, men til kul, det synes vi bedst om Og så er vi grill entusiaster, hele året

Men man bruger gassen til at tænde op i kulene, så man ikke skal stå med tændstikker og lighter osv

Vi har selvfølgelig også weber grillstarter osv

Men den kan ikke noget speceilt.

Hvis du skal have en gasgrill, så skal det udelukkende være en sådan.

Ved ikke om det var svar nok??

*Camilla 16+4

Anmeld

17. april 2011

henh01

chael skriver:

Vi er ikke så meget til gas, men til kul, det synes vi bedst om Og så er vi grill entusiaster, hele året

Men man bruger gassen til at tænde op i kulene, så man ikke skal stå med tændstikker og lighter osv

*Camilla 16+4

Det er også sådan en weber performer vi har kigget på. Sagen er den at min bror ønsker sig en Weber grill med gastænder i bryllups gave og den køber vi så. Var bare i tvivl om om det var en alm gasgrill eller en grill til kul.

Men en grill med gastænd er bare en alm grill der hurtigere får fut i kulene fordi der er gastænder??

Anmeld

18. april 2011

chael

henh01 skriver:

Det er også sådan en weber performer vi har kigget på. Sagen er den at min bror ønsker sig en Weber grill med gastænder i bryllups gave og den køber vi så. Var bare i tvivl om om det var en alm gasgrill eller en grill til kul.

Men en grill med gastænd er bare en alm grill der hurtigere får fut i kulene fordi der er gastænder??

Jep, lige præcis

*Camilla

Anmeld

18. april 2011

Corn

henh01 skriver:

Helt korrekt...

manden er demo-mand for Weber og tidligere på Det Danske Grilllandshold, så vi har ikke mindre end 12  webergrills

Vi har kul-, gas- og den nye el-grill, men har ingen med gastænding

Anmeld

18. april 2011

henh01

Corn skriver:

Helt korrekt...

manden er demo-mand for Weber og tidligere på Det Danske Grilllandshold, så vi har ikke mindre end 12  webergrills

Vi har kul-, gas- og den nye el-grill, men har ingen med gastænding

det lyder da ret fedt Måske han lige ved hvor der er en billig performer med gastænding?

Anmeld

19. april 2011

Mig med maven

chael skriver:

*Camilla 16+4

Den har vi også. Den er GOD!  Og nem at bruge!

Anmeld

19. april 2011

Corn

henh01 skriver:

det lyder da ret fedt Måske han lige ved hvor der er en billig performer med gastænding?

Det ved jeg ikke lige om han ved... Men husk der er prisgaranti hos Bauhaus, så hvis du finder et godt tilbud langt væk, så tag et screendump eller reklamen med derud, og så får du den til samme pris. Hvis altså det er nemmere/tættere på

Anmeld

19. april 2011

Chr-Hei

henh01 skriver:

Den er vidst på tilbud i bilka (tror jeg det var) denne uge til 2499 eller sådan ... Utrolig billigt eftersom den snildt kan koste 3500

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.